من انقلابی‌ام19/ سردار ریحانی در مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد؛

برکات دفاع مقدس همچنان در کشور جاری است/ عملیات مرصاد کمینگاه خدا بود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه برکات دفاع مقدس همچنان در کشور جاری است، گفت: عملیات مرصاد کمینگاه خدا برای منافقین بود.
کد خبر: ۲۴۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ - 27July 2017
برکات دفاع مقدس همچنان در کشور جاری است/ عملیات مرصاد کمینگاه خدا بود

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور غرب و شال غرب، مراسم بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد، عصر امروز (پنج شنبه، 5مرداد 1396) با حضور سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه،‌ سردار «محمد کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در محل یادمان عملیات مرصاد برگزار شد.

سردار ریحانی در ابتدای این مراسم با بیان منافقین در عملیات مرصاد گرفتار کمینگاه خدا شدند، اظهار داشت: طوفان سهمگین جنگ تحمیلی که به عملیات مرصاد ختم شد با هدایت‌های الهی امام خمینی(ره) به زمین گیر شدن منافقین در کمینگاه خدا انجامید.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) دفاع مقدس را گنجینه‌ای دانست که هنور برکات آن شامل حال کشور می‌شود و ادامه داد: دفاع مقدس که عملیات مرصاد فقط یک برگ زرین آن محسوب می‎‌شود برکاتش زیادی به همراه داشت که در کشور ما جاری و ساری است.


وی بازخوانی عملیات مرصاد را بازخوانی نفاق دانست و افزود: بازخوانی عملیات مرصاد یعنی بازخوانی نفاق؛ یعنی یک درس عبرتی برای همه خائنین به کشور و اسلام که بدانند هر وقت فکر خیانت به سرشان بزند مردم در مقابل آنها خواهند ایستاد.


سردار ریحانی پیروی از ولایت فقیه را مهمترین اصل ملت ایران برای پیروزی در امتحانات عنوان کرد و گفت: اصول اصلی مردم ایران اصول مبتنی بر مکتی بر پیروی از ولایت فقیه و ایستادگی، ایثار و شهادت است و تا زمانی که بر این اصول اتحاد و ایستادگی و مقاومت داشته باشیم سربلندیم خواهیم بود. این مسئله در بین مردم ایران نقطه اتحاد است که باید قدر آن را دانست.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) همچنین از عموم مردم و زائرین اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب و سردار «محمد کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله و یکی از فرماندهان حاضر در عملیات مرصاد در سال 1367 بخاطر حضور در این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها