وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

فرزندانمان را با فرهنگ رضوی تربیت کنیم

«قاضی زاده هاشمی» تاکید کرد: تلاش کنیم در زندگی، افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم، با کرامت زندگی کنیم و با فرهنگ رضوی فرزندانمان را تربیت کنیم.
کد خبر: ۲۴۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ - 27July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حسن قاضی زاده هاشمی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  شامگاه (پنجشنبه) در اختتامیه همایش کرامت انسانی در اندیشه‌های رضوی افزود: امیدواریم دولت جمهوری اسلامی ایران دولت کریمه‌ای باشد که بر اساس دعاها و روایات، به دولت امام زمان(عج) متصل گردد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تلاش کنیم در زندگی، افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم با کرامت زندگی کنیم و با فرهنگ رضوی فرزندانمان را تربیت کنیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: مهربانی، صداقت و دوری از ریا به معنای کرامت است و باید تلاش کنیم در زندگی خود افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم و سالم زندگی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت پیروی از منش زندگی اهل بیت (س)، گفت: باید به گونه ای زندگی کنیم که در دنیا موجب سرافکندگی اهل بیت نباشیم و با تبلیغ راه و مرام آن‌ها، دین و سیره زندگی آن بزرگواران را برپا داریم که این سیره، چیزی جز کرامت نیست.

وزیر بهداشت با یادآوری حضورش در هشتم محرم در زنجان، گفت: استان زنجان به لحاظ برخورداری از هیئت های عزاداری نظیر حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، استان کرامت است و همواره در مراسم شور و شعور حسینی در ایام محرم، کرامات فراوانی در زنجان روی داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با اهدای لوح سپاس، مجموعه نفیس اشعار حافظ شیرازی و شمشیر طرح دوالفقار از صنایع دستی استان زنجان، از دکتر قاضی زاده هاشمی به سبب تلاش در اقدامات شایسته در جهت حفظ کرامت انسانی و حضور در مناطق محروم و درمان مردم و بیماران این مناطق قدردانی کردند.

تجلیل از برگزیدگان این همایش و اهدای جوایز آنان و نیز رونمایی از کتاب دانشنامه رضوی، از دیگر رویدادهای مراسم اختتامیه همایش کرامت انسانی در اندیشه های رضوی بود.

منبع: عنوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار