سرهنگ گرامی:

افتتاح ساختمان مرکز فرهنگی فارس در هفته دفاع مقدس/ شناسایی 400 سوژه برای موزه‌آرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اتمام كار احداث ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان گفت: ساختمان گالری این مرکز در هفته دفاع مقدس آماده و افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ - 29July 2017

افتتاح ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس در هفته دفاع مقدس/ شناسایی ۴۰۰ سوژه برای موزه‌آرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس«حمیدرضا گرامی» مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز، با اشاره به آخرین وضعیت مركز فرهنگی دفاع مقدس این استان اظهار داشت: كار احداث ساختمان گالری یا مركز فرهنگی و محوطه و یادمان «شهید دوران» و همچنین یادمان شهدای گمنام و سالن همایش با ظرفیت حدود 400 نفر در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با یادآوری اینكه قرار بود ساختمان گالری این مرکز در سوم خردادماه افتتاح شود اما به دلیل برخی خورده‌كاری‌های باقی‌مانده در هفته دفاع مقدس آماده و افتتاح می‌شود، افزود: اصل كار مركز فرهنگی، محتوای موزه است كه باید سوژه‌ها را از بین شاخص‌هایی كه ارائه شده مشخص كنیم.

گرامی با بیان اینكه از قبل سال جاری 12 شاخص را مشخص كردیم، گفت: در این راستا یک گروه جهت جمع‌آوری اطلاعات و اسناد در سطح استان و كشور فعال شده‌اند تا سوژه‌ها را مشخص كنند و این سوژه‌ها باید در كارگروه هیئت امنای ادار کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به عنوان یک سند به تأیید رسیده و امضا شود.

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینكه تاكنون قریب به 400 سوژه مشخص شده و به تهران ارسال شده است كه بعد از تأیید در اختیار طراح قرار می‌گیرند و طراح نیز تجهیز كارگاه را آغاز می‌كند، گفت:‌ طرح مركز فرهنگی در شورای هماهنگی هیئت امنای حفظ آثار دفاع مقدس استان به ریاست استاندار فارس مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها