مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل تاکید کرد؛

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل حرم‌ شهدای گمنام مشگین‌شهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با تاکید بر اینکه ساخت حرم‌های مطهر شهدای گمنام گفت: مسئولان برای تکمیل این حرم‌ها و نیز تدوین نقش شهرستان مشگین‌شهر در دفاع مقدس و نشان دادن این کارنامه درخشان در دائرةالمعارف دفاع مقدس استان اعتبارات لازم را اختصاص دهند.
کد خبر: ۲۵۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ - 29July 2017

مشگین شهر از صفحات درخشان کارنامه دفاع مقدس استان استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان مشگین‌شهر صبح امروز شنبه هفتم مرداد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که «علی رحیمی‌زاد» فرماندار مشگین‌شهر نیز حضور داشت، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: رزمندگان و شهدای مشگین‌شهر و در راس آن‌ها سرداران شهید «میرمحمود بنی‌هاشم» و «حمزه سلیم‌زاده» در صف اول نبرد با دشمن بعثی حماسه‌ها آفریدند و افتخارات بی‌شماری را رقم زدند.

وی در ادامه افزود: مشگین‌شهر با داشتن رزمندگان سلحشوری خالق حماسه‌های ماندگاری در صفحات درخشان کارنامه دفاع مقدس استان است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به خلوص نیت شهدای مدافع حرم، رمز حیات ایران اسلامی را در تمامی دوران پیروزی خون بر شمشیر دانست.

واحد با تاکید بر اینکه ساخت حرم‌های مطهر شهدای گمنام شهرستان مشگین‌شهر از اولویت‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل می‌باشد بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم توسط مسئولان شهرستانی برای تکمیل این حرم‌ها و نیز تدوین نقش شهرستان مشگین‌شهر در دفاع مقدس و نشان دادن این کارنامه درخشان در دائرةالمعارف دفاع مقدس استان تأکید کرد.

فرماندار مشگین‌شهر نیز با اشاره به استقبال چشم‌گیر گردشگران از این شهرستان بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از حرم‌های شهدای گمنام شهرستان به عنوان مراکز فرهنگی و ارزشی تاکیر کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم بودجه‌های لازم را برای ساخت و تکمیل حرم‌های شهدا و تدوین نقش شهرستان در دفاع مقدس و انعکاس آن در دائرةالمعارف دفاع مقدس استان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار