در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت می‌گیرد؛

رونمایی از کتاب «پشت پنجره‌های انتظار» در اردبیل

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از کتاب «پشت پنجره‌های انتظار» مجموعه خاطرات همسران آزادگان اردبیلی رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۵۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ - 29July 2017
برگزاری مراسم گرامی داشت سالروز ورود آزادگان و رونمایی از کتاب «پشت پنجره های انتظار»به گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان اردبیل قبل از ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
 
در این جلسه «رحیم افلاکی» معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اردبیل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای آزاده و متوفی استان اردبیل، بر لزوم اجرای برنامه‌های مختلف در راستای تکریم آزادگان تأکید کرد.
 
در ادامه «غلام‌علی ولی‌نژاد» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردبیل، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، آزادگان و ایثارگران، آنان را ولی‌نعمتان جامعه دانست و اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای ایام سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیش‌بینی شده است که از ادارات و نهادهای مختلف دولتی و نظامی و انتظامی تقاضا داریم همکاری‌های لازم را در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها انجام دهند.
 
ولی‌نژاد با بیان اینکه همایش بزرگ تجلیل از آزادگان اردبیل و خانواده‌های آنان روز 25 مرداد در ورزشگاه ایثار اردبیل برگزار خواهد شد از تجلیل از فرزندان نخبه و موفق آزادگان در این برنامه خبر داد.
 
در ادامه «مهدی محمدی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه صبر و استقامت و وفاداری همسران آزادگان در طول اسارت آنان باید الگو‌ی زنان و دختران نسل جدید باشد افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این برنامه از کتاب «پشت پنجره‌های انتظار» مجموعه خاطرات همسران آزادگان رونمایی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار