امیر آراسته:

شهید صیاد شیرازی «نابغه نظامی» بود

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد در حوزه نظامی یک نابغه و در حوزه دینی نیز یک انسان صادق بود.
کد خبر: ۲۵۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 29July 2017
شهید صیاد شیرازی «نابغه نظامی» بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در هفتمین همایش علمی شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: دشمن ستیزی، خلوص و دانش نظامی این شهید والامقام  برای نظامیان الگو است.

وی افزود: برای مردم عزیز کشورمان نیز تواضع، پاکی، صداقت، ولایت مداری و پای انقلاب ماندن ایشان الگو محسوب می‌شود.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در ادامه تصریح کرد:: شهادت شهید صیاد نشان داد که همانطور که آن شهید والامقام مطیع حضرت امام بود، بعد از ایشان نیز تابع محض فرمانده معظم کل قوا بود.

امیر آراسته با اشاره به سالروز عملیات مرصاد ادامه داد: شهید صیاد شیرازی قهرمان بی‌بدیل این عملیات بود و طرح ریزی‌های بی‌نقص وی مانع از دستیابی منافقین به اهداف شوم آنها شد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی با جدیت و با انگیزه به طراحی عملیات‌ها می‌پرداخت و با استکبار، کفر و نفاق سر ستیز داشت.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی در حوزه نظامی یک نابغه و در حوزه دینی نیز یک انسان صادق، مومن بود که زندگی طیب داشت و با خلوص نیت و صداقت به شهادت رسید.   

امیر آراسته در پایان، با بیان اینکه عزتی که ما از شهدا داریم حاصل شفاعت آن بزرگواران در دنیا است، خاطرنشان کرد: تمام آبروی بنده در این دنیا به دلیل مشاور فرماندهی معظم کل قوا بودن و انتساب به شهید صیاد شیرازی به عنوان رئیس هیئت معارف جنگ آن بزرگوار است.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها