وصیت‌نامه شهید محمد بروجردی/ شاه‌بیت خواسته یک شهید از بازماندگانش

شهید بروجردی در وصیت‌نامه خود آورده است: از همه برادرانی كه در طول عمرم با آنها تماس داشته‌ام، طلب آمرزش می‌كنم. هر كس كه این وصیت‌نامه را می‌خواند، برای من طلب آمرزش كند، زیرا من از این دنیا با کوله‌بار خالی می‌روم.
کد خبر: ۲۵۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 30July 2017
وصیت نامه شهید محمد بروجردی/ دعا برای آمرزش یک شهید
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمد بروجردی» 11 شهریور 1333 در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. شهید بروجردی 8 خرداد 1362 در مقام قائم مقامی قرارگاه حمزه در پاونحله سنندج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
وصیت نامه شهید «محمد بروجردی»
 
«بسمه تعالی
وصیت‌نامه اینجانب محمد بروجردی (پدر دره‌گرگی) پس از حمد خدا و طلب استغفار از او كه برگشت همه به سوی اوست و درود بر محمد و آل او و درود بر امام امت و درود بر همه شهیدان تاریخ، از همه برادرانی كه در طول عمرم با آنها تماس داشته‌ام، طلب آمرزش می‌كنم.
 
هر كس كه این وصیت‌نامه را می‌خواند، برای من طلب آمرزش كند، زیرا من از این دنیا با کوله‌بار خالی می روم.
 
و بعد از من همسرم سرپرستی خانواده را به عهده دارد و حقوق و مقدار ارثی كه دارم، ‌به او می‌رسد، به غیر از مبلغی 7000 ریال (هفت صد تومان) كه باید به مادرم بدهد و در صورت فوت همسرم برادر كوچكترم عبدالمحمد سرپرستی دو فرزندم را به عهده گیرد و از اینكه نتوانسته‌ام برای خانواده بطور كلی مثبت باشم، از همه پوزش می‌طلبم و طلب آمرزش می‌كنم. والسلام
 
محمد بروجردی»

انتهای پیام/ 111



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار