دهمین جایزه «جلال ‌آل‌احمد» فراخوان داد

دبیرخانه دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد با دعوت از همه نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران برای ارسال آثار خود در گروه‌های چهارگانه، فراخوان داد.
کد خبر: ۲۵۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ - 30July 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دهمین دوره جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد که همه ساله در ایام زادروز این نویسنده نامدار ایرانی برگزار می‌شود، از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرد تا آثار خود را تا پایان شهریور و در چهار گروه داستان بلند و رمان، مجموعه داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری به این دبیرخانه بفرستند.

براساس این گزارش، فقط کتاب‌هایی که برای نخستین‌بار در سال 1395 منتشر شده باشند، کتاب‌هایی که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل کشور به چاپ رسیده باشند و در یکی از چهار گروه بالا قرار گیرند، امکان حضور در بخش رقابت و داوری جایزه جلال را خواهند داشت.
 
دهمین جایزه «جلال ‌آل‌احمد» فراخوان داد
 
دبیرخانه دهمین دوره جایزه جلال آل‌احمد در نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی (پنجم)، پلاک 6، بنیاد شعر و ادبیات داستانی با کدپستی 1585634971 آماده دریافت آثار است. این دبیرخانه، همچنین با تلفن 88318646-021  داخلی 303 پاسخگوی سئوالات نویسندگان و ناشران خواهد بود. دارندگان آثار می‌توانند اطلاعات مربوط به دهمین دوره جایزه جلال آل‌احمد را با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.adabiatirani.com به دست آورند.

انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها