مسئول ستاد کنگره شهدای استان البرز:

نماد شهدا در سطح شهر فردیس پررنگ‌تر شود

مسئول کنگره شهدای استان البرز گفت: شهرداری و شورای شهر فردیس برای پررنگ‌تر شدن نماد شهدا در سطح شهر تلاش کنند.
کد خبر: ۲۵۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 30July 2017
نماد شهدا در سطح شهر فردیس پررنگ‌تر شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ علی دانشیار مسئول کنگره شهدای استان البرز پیش از ظهر امروز یکشنبه هشتم مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس با معرفی ساختار تشکیلاتی کنگره شهدا اظهار کرد: کنگره شهدا متعلق به تمام نهادها و سازمان ها است.

وی در ادامه به رسالت و هدف اصلی برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و افزود: اثرگذاری برگزاری مراسم های شهدا را باید با کاهش آمار جرائم و آسیب های اجتماعی مانند سرقت، طلاق و غیره در جامعه سنجید.

دانشیار افزود: هدف از برگزاری کنگره تنها دعوت از عده ای میهمان و سخنران و مسئولان نیست بلکه این هدف در ادامه رسیدن به هدف کلی که اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید از گنجینه آثار و دست نوشته ها استخراج کرد که این طرز فکر و زندگی هنرمندانه در اختیار اقشار جامعه قرار داد.

مسئول کنگره شهدای استان البرز با تاکید بر اینکه ستاد کنگره شهدای استان البرز آخرین ستاد تشکیل شده در کشور است، اظهار کرد: امسال با کمک مسئولان استانی و مدیران کل و نهادها در برگزاری این کنگره شهدا کمک کنند.

وی نمادها و آثار مربوط به شهدا در سطح را شهر کم اعلام کرد و گفت: متاسفانه نماد و آثار شهدا در سطح شهر بارز نیست و با کمک شهرداری و شورای شهر و بنیاد شهید باید این آثار وارد شهر شود.

وی مهم ترین وظایف ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس را افزایش ضریب ایمان و باور مردم، ارتقا معرفت و ترویج صفات پسندیده شهدا عنوان کرد.

دانشیار خاطر نشان کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر بیماری واگیر و غیر واگیر جتماعی واکسینه میکند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار