رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر عنوان کرد؛

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای استان بوشهر

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: رفع محرومیت و ارائه خدمات به محرومان از رسالت‌های بسیج سازندگی است که در این راستا طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در روستاهای استان بوشهر اجرا شده است.
کد خبر: ۲۵۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ - 30July 2017
اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «ذوالفقار عباسی‌فر» پیش از ظهر امروز در نشست بررسی خدمات به مناطق محروم و روستایی استان بوشهر با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به محرومان از روی عشق و ایمان انجام می‌شود اظهار داشت: امروزه نظام و انقلاب اسلامی ایران، نیازمند کار ایمانی و اعتقادی دارد که باید به صورت اجرایی و عملیاتی در بیرون نمود پیدا کند چرا که در هر زمینه‌ای که این‌گونه عمل شده با موفقیت همراه بوده است.

وی به خدمات سپاه در زمینه بهداشت و درمان و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و اعزام پزشکان در نقاط محروم استان بوشهر اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران نقش مهمی در ارائه خدمات به محرومان و روستائیان دارد که در این عرصه برنامه‌های لازم برای روستاها و نقاط محروم استان بوشهر تدوین شده و در حال اجراء است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه‌های علمی و فرهنگی و آموزشی و محرومیت‌زدایی شاهد تلاش ویژه سپاه هستیم گفت: رفع محرومیت و ارائه خدمات به محرومان و روستائیان از رسالت‌های بسیج سازندگی است که در این راستا طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در روستاهای استان بوشهر اجراء شده است.

عباسی‌فر با تاکید بر همکاری برای تحقق مطالبات روستائیان و محرومان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران بر اساس شناسایی وضعیت نقاط مختلف محروم استان بوشهر و بر اساس مطالبات مردم طرح‌هایی اجراء کرده و در این راستا آمادگی لازم برای همکاری دارد.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر نیز با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های روستایی برای تحقق برنامه تدوین شده گفت: روستاهای استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اشتغال‌زایی، فرهنگی و اجتماعی هستند که باید از این قابلیت‌ها در راستای حل مشکلات روستاها استفاده کرد.

بهرام نکیسا با اشاره به تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: مناطق روستایی استان بوشهر با داشتن ظرفیت مطلوب و مناسب فرصت مهمی برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار