فرمانده سپاه عاشورا:

مرحوم کاسه‌‌ساز «سردار مقتدر جبهه جنگ نرم»‌ بود

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم گرامیداشت مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز در تبریز گفت: مرحوم کاسه‌ساز فردی دغدغه‌مند و دردمند بودند و دلی بزرگ برای حفظ آرمان‌‌های اسلامی داشت، لذا شایسته است که از ایشان به عنوان سردار مقتدر جبهه جنگ نرم یاد کنیم.
کد خبر: ۲۵۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 30July 2017
مرحوم کاسه‌‌ساز «سردار مقتدر جبهه جنگ نرم»‌ بودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار غلام‌عسکر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز در تبریز اظهار داشت: این برنامه مختص سرداری است که در دوران دفاع مقدس تقویت‌کننده خطوط مقدم اسلام بود و در دوران پس از جنگ و در جنگ نرم با روحیه جهادی وارد میدان شد و اثربخش بود.

وی ادامه داد: مرحوم کاسه‌ساز فردی دغدغه‌مند و دردمند بود و دلی بزرگ برای حفظ آرمان‌‌های اسلامی داشت، لذا شایسته است که از ایشان به عنوان «سردار مقتدر جبهه جنگ نرم» یاد کنیم، حضور در عرصه‌ی جنگ نرم همان جهاد با نفس و جهاد اکبر است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان ساخت: این هنرمند متعهد بنا بر تکلیف وارد عرصه شد که بنا به فرموده‌ی رهبر انقلاب باعث روح‌بخشیدن به زندگی دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با اینکه عده‌ای می‌خواستند نام و مرام شهدا از یادها فراموش شود، وی با چندین سال تلاش و مجاهدت نگذاشتند نام و یاد شهیدان فراموش گردد.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس تاکید داشت: کاسه‌ساز مصداق آیه «فاستقم کما امرت» بود، در راه خدا ایستاد و مقاومت کرد و نتیجه‌اش این افتخارات است.

کریمیان با بیان اینکه ما در این عرصه کاستی داشتیم، عنوان کرد: رحلت ایشان برای ما تذکری است که ما در این جهان نخواهیم بود ‌و گوشزدی است که باید در این دنیا راه خداوند را برویم و به آن پایبند باشیم.

وی اذعان داشت: وقتی بعد از چهار دهه رهبر انقلاب می‌فرمایند هنوز در مرحله اول هستیم و این یعنی درجا زده‌‌‌ایم، باز تولید روح توحید و عدالت که از آرمان‌‌‌های اسلامی و انقلابی بود را هنوز احیا نکرده‌‌‌ایم.

فرمانده سپاه عاشورا متذکر شد: ما هنوز عدالت حداقلی و نسبی را نیز نتوانسته‌‌‌ایم اجرایی کنیم، اگر پنج مرحله برای انقلاب اسلامی قائل باشیم هنوز ما در مرحله دوم یعنی تشکیل حکومت اسلامی مانده‌ایم.

سردار کریمیان تاکید کرد: امروز تکلیف ما ایجاد اقتدار در نظام است اما باید ضعف‌ها را بشناسیم و آنها را آگاهانه و واقع بینانه نقد کنیم، امروز نیاز جامعه ما ریشه‌یابی برخی مشکلات است باید آنها را بشناسیم و جهت رفع آنها برآییم تا زمان خدای نکرده نگذرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس یادآور شد: نظام برخاسته از انقلاب اسلامی است اما اگر نظام به سمتی برود که در برابر انقلاب بایستد جلوی آن خواهیم ایستاد، امروز تکلیف ما تولید قدرت برای کشور است و تولید قدرت یعنی ایجاد امنیت پایدار، امنیت اجتماعی و آزادی به معنای واقعی کلمه است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان ساخت: ما باید از انقلاب اسلامی به صورت غیر محافظه‌کارانه دفاع کنیم و در برابر نظرات شخصی باید مبانی انقلاب را در نظر بگیریم.
 
به گزارش دفاع پرس، «حبیب‌الله کاسه‌ساز» که از فروردین‌ماه سال جاری به دلیل مشکلات گوارشی و ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری بود در 30 تیرماه درار فانی را وداع گفت و در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.
 
وی تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «پرنده‎باز کوچک»، «او»، «پروانه‌ای در مه»، «اخراجی‌ها 1 و 2» و همچنین مجموعه‎های «در چشم باد»، «فوق سری» و ... را به عهده داشت.

حبیب‌الله کاسه‌ساز به عنوان بازیگر در فیلم‌های « آخرین مرحله» (1374)، «هور در آتش» (1370) و «پرواز در نهایت» (1369) نیز حضور داشت و از رزمندگان لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار