مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس قم تا پایان سال مالی 96 به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان گفت: اسکلت این مجموعه تا پایان شهریور تکمیل می‌شود و کل مرکز تا پایان سال مالی 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۲۵۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 30July 2017
مرکز فرهنگی دفاع مقدس قم تا پایان سال مالی 96 به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و بهسازی حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع)، اظهار داشت: 13 هزار و 500 شهید بی‌نشان در کشور وجود دارند که تاکنون 8 هزار و 700 تن از آنان تفحص شده‌اند و البته باید آمار شهدای گمنام دوران انقلاب را نیز به سرجمع تعداد شهدای بی‌نشان اضافه کرد.

وی افزود: یک‌هزار و 450 یادمان در کل کشور برای شهدای بی‌نشان احداث شده و در استان قم، 62 شهید بی‌نشان در 29 یادمان خاکسپاری شده‌اند که حرم 14 شهید گمنام خضر نبی (ع) به لحاظ دارا بودن بیشترین تعداد شهید، در کشور منحصر به‌فرد است.

حسینی همچنین با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اسکلت این مجموعه تا پایان شهریور تکمیل می‌شود و کل مرکز تا پایان سال مالی 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در پایان گزارشی تصویری از یادمان‌های کشته‌شدگان جنگ‌ها در کشورهای دیگر و نیز یادمان‌های شهدای گمنام در استان‌های کشور ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها