مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد

راه اندازی مقطع ارشد رشته ادبیات پایداری در دانشگاه بیرجند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون حوزه دفاع مقدس با دانشگاه‌ها ارتباط تنگاتنگی داشته است، گفت: اکنون نیز با دانشگاه بیرجند در حال راه‌اندازی رشته‌ای در مقطع کارشناسی ارشد با عنوان ادبیات پایداری هستیم که بخشی از کارهای آن انجام شده است.
کد خبر: ۲۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ - 12August 2014

راه اندازی مقطع ارشد رشته ادبیات پایداری در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، «حسن مجنونی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به پژوهشگاه دفاع مقدس و ایجاد واحد درسی به نام آشنایی با معارف دفاع مقدس در رشتههای مختلف دانشگاهی، اظهار کرد: درس دفاع مقدس اکنون از یک درس عمومی فراتر رفته و در برخی رشتهها دروسی تخصصی به نام روانشناسی جنگ و مهندسی جنگ ارائه شده است.

وی خواستار همکاری نهادها و اصحاب رسانه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برای ماندگاری گنجینه خاطرات رزمندگان شد و بیان کرد: در این زمینه از نخبگان دانشگاهی درخواست میکنیم که به دستگاهها و نهادهایی که دغدغه نشر ارزشها را دارند، طرحهایی به روز ارائه کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شیوههای تبلیغ ارزشهای دفاع مقدس باید متناسب با روز تغییر کند تا برای هر نسل قابل درک باشد، گفت: برای حفظ خاطرات رزمندگان خراسان جنوبی تاکنون 1540 ساعت ضبط استودیویی داشتهایم تا با مستند سازی دقیق برای نسلهای آینده نیز قابل استفاده باشد.

نظر شما
پربیننده ها