معاون سپاه استان قم

هرگونه کوتاهی در خدمت به شهدا بهانه به دست دشمنان می دهد

«احمد بیطرفان» گفت: هرگونه سستی و کوتاهی در خدمت به شهدا موجب سوء استفاده دشمنان و بدخواهان در فضای مجازی شده و بهانه به دست آنان می دهد.
کد خبر: ۲۵۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ - 30July 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد بیطرفان» معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات راه اندازی موزه دفاع مقدس و بهسازی حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) که در محل استانداری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: هر گونه کوتاهی در امر ساخت و احداث حرم شهدای گمنام و مسائل پیرامون آن موجب خوراک تبلیغاتی برای دشمنان و بدخواهان در فضای مجازی می شود.

وی افزود: ان شاءالله با همدلی بیشتر مسئولان، بهانه از دست آنان گرفته شود و روزبروز شاهد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

بیطرفان با تاکید بر اینکه لحظاتی که در خدمت شهدا می گذرد، قطعا در نزد خدای متعال به زیبایی و به عنوان باقیات الصالحات ثبت و ضبط می شود، افزود: حرم 14 شهید کوه خضر نبی(ع) در حال حاضر به عنوان آبروی قم و یکی از قطب های فرهنگی کشور محسوب می گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم یادآور شد: طی حدود 10 سال گذشته پیگیری هایی متعددی نسبت به اجرای مراسم مختلف و ساماندهی حرم و یادمان شهدا با حضور مسئولان عالی استان انجام شده و بخصوص این یادمان، خاطره تلاش های خالصانه سرداران شهیدی همچون شهید «عباس عاصمی» را زنده می کند.

وی با اشاره به آمادگی کامل سپاه استان برای همکاری با دستگاه های اجرایی در زمینه برنامه های فرهنگی مرتبط با شهدا افزود: همه ما در قبال خون شهدا مسئولیت داریم و شهدای بی نشان، در واقع گنج هایی هستند که هر یک می توانند سرنوشت زائران را تغییر دهند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها