سرلشکر صفوی در مراسم رونمایی از کتاب «خداحافظ سالار»:

سردار همدانی با تدبیر عالی فرماندهی ارتش سوریه را سامان‌دهی کرد

مشاور و دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید همدانی با تدبیر عالی فرماندهی که اتخاذ کرد ارتش سوریه و رزمندگان دفاع ملی سوریه را سامان‌دهی کرد.
کد خبر: ۲۵۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 30July 2017
سردار همدانی با تدبیر عالی فرماندهی ارتش سوریه را سامان‌دهی کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر «سیدیحیی صفوی» مشاور و دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «خداحافظ سالار» که با حضور خانواده شهید همدانی در حوزه هنری برگزار شد، با بیان اینکه خیلی‌ها ممکن است سردار شهید همدانی را نشناسند،‌ اظهار داشت: وی فردی بود که از بوران جنگ در کردستان تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشت. زمانیکه سوریه دچار بحران شد، عازم این کشور شد تا در دفاع از اسلام و اهل بیت علیهم السلام نقش‌آفرینی کند.

وی در ادامه افزود: جنگ در سوریه که جنگ با تروریست‌هاست، جنگ پیچیده و سختی است؛ زیرا در آنجا از ده‌ها کشور از اروپا و چچن گرفته تا ازبکستان علیه نظام سوریه می‌جنگند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: سردار شهید همدانی با تدبیر عالی فرماندهی که اتخاذ کرد ارتش سوریه و رزمندگان دفاع ملی سوریه را سامان‌دهی کرد.

مشاور و دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: خیلی‌ها تصور می‌کنند سرداران موجوداتی زمخت ونظامی هستند؛ ولی نمی‌دانند سردار شهید همدانی قلبی مالامال از لطف و سرشار از محبت و عشق به خانواده، مردم و مستضعفین داشت.

انتهای پیام/ 231
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار