شهردار منطقه 4 قم:

حرم شهدای گمنام خضر نبی (ع) قم نیازمند اقدامات شایسته‌تری است

شهردار منطقه 4 قم گفت: اقدام شایسته‌ای برای ساماندهی و تکمیل حرم 14 شهید گمنام کوه خضر نبی (ع) قم انجام نشده در حالی که این مکان نورانی، نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان است.
کد خبر: ۲۵۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ - 30July 2017
حرم 14 شهید گمنام کوه خضر نبی(ع) قم به اقدامات شایسته تری نیاز داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «مجید متین‌فر» شهردار منطقه 4 قم پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و بهسازی حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) که در محل استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: متاسفانه در مورد تکمیل بنای حرم شهدای گمنام در حال از دست دادن زمان هستیم.

وی افزود: این مکان یک مرکز واقعا فرهنگی است و باید دست به دست هم بدهیم و فارغ از بعضی حب و بغض‌ها که در مسائل پیش می‌آید، کار تکمیل مرکز و محیط پیرامونی آن را به سرعت پیش ببریم.

شهردار منطقه 4 قم با ذکر این نکته که علی‌رغم گذشت زمان اقدام چندانی برای محیط پیرامونی یادمان صورت نگرفته است، گفت: در طراحی سال 96 اعتبارات مناسبی در شهرداری برای همین منظور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به محض طی روال قانونی و تحویل سایت پلان، شهرداری در اولین فرصت نسبت به اجرای طرح‌ها و نقشه‌های مصوب بهسازی فضای اطراف یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) و همچنین بهسازی مسیرهای تردد زائران اقدام خواهد کرد.

متین‌فر یادآور شد: در حال حاضر نیز تامین آب آشامیدنی، روشنایی، سرویس‌های بهداشتی و ... توسط شهرداری صورت گرفته است اما باید تدبیر بلندمدتی در این زمینه اندیشید تا تکرار مکررات نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار