سردار سنایی‌راد:

ایران توانسته به قدرت بازدارندگی در عرصه موشکی دست پیدا کند/ تفکر بسیجی می‌تواند چشم طمع بیگانگان را کور کند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور برتر دنیا است، گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته به قدرت‌های زیادی از جمله قدرت بازدارندگی در عرصه موشکی دست پیدا کند.
کد خبر: ۲۵۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ - 31July 2017
جریان نرم داخلی در میان مسؤولان با تغییر محاسبات و میان مردم با تغییر ذائقه‌ها شکل گرفته/ ایران توانسته به قدرت بازدارندگی در عرصه موشکی دست پیدا کندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، رسول سنایی‌راد شب گذشته در گردهمایی سیاسی، بصیرتی و روشنگری که در حسینیه ثارالله شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: کشورهای غربی با نفی اصالت‌ها و ارزش‌ها، خود را برتر از دیگران می‌دانند، بنابراین به شدت انحصار‌گرا و در راستای حفظ قدرت هستند.

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها تنها در بحث هسته‌ای خواهان این انحصارطلبی نبوده، بلکه در تمامی ابعاد چنین روحیه‌ای را دارند، بنابراین نگران تشکیل بلوک محکم بیداری اسلامی در منطقه هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تمام اندیشه‌های باطل استکبار جهانی زده شد، بیان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، یک خودشیفتگی و خودباختگی نسبت به غرب وجود داشت، چرا که غرب را برتر از خود می‌دانستند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی گرایش به اسلام با شعار «خدمت به محرومین» و شعار «نه شرقی، نه غربی» رقم زده شد.

سنایی‌راد با اشاره به اینکه تنبلی آفت جهان سوم است، تصریح کرد: امروز ایران جزو پنج کشور برتر دنیا بوده و با همت، پرکاری، تلاش برای خدمت با روحیه جهادی می‌توان در تمام عرصه‌ها پیروز بود؛ همانگونه در گذشته کشورها به دلیل انحصارطلبی و ترس از جو سنگین علیه ایران هیچ یک از امکانات را به ما ندادند، اما امروز ایران توانسته به قدرت‌های زیادی از جمله قدرت بازدارندگی در عرصه موشکی دست پیدا کند.

وی یادآور شد: امروز از درون اسلام هویت‌هایی شکل گرفته که هویت‌های معارضی که سعی در فرسایشی توان و اعتبار دارند را در خطر قرار داده، بنابراین اگر امروز همت بلند مدافعان حرم در عراق و سوریه نبود، اکنون امنیتی در داخل کشور دیده نمی‌شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه افزود: منطقه‌ای که در آن هستیم استعداد تبدیل شدن به بلوک قدرت را دارد، به دلایلی از جمله لولای ارتباطی بین سه قاره، ذخیره بیشترین سوخت فسیلی همچون نفت و گاز و استعداد بالا در خصوص کشاورزی و صنعت امکان انباشت سرمایه در آن وجود دارد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه سند 2030 تنها آموزشی نبوده و در تمام عرصه‌ها ورود پیدا می‌کند، اظهار کرد: جهان غرب امروز با رو کردن شیوه‌های سخت‌افزاری همانند تکفیری‌ها و نرم‌افزاری همانند سند 2030 سعی در ایجاد اخلال در بلوک محکم اسلام در جهان را دارد و خواهان فاصله انداختن بین مؤلفه‌های قدرت و مؤلفه‌های سلطه هستند.

سنایی‌راد خاطرنشان کرد: هر جا که دولت‌ها نسبت به مواضع ارزشی خود کوتاه آمده و ضعف نشان دادند، دشمن با قدرت ایستاده و حرف خود را به کرسی نشانده، بنابراین با تفکر بسیجی می‌توان چشم طمع بیگانگان را کور کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هدف ما حفظ مقاومت در منطقه است، تصریح کرد: عمق راهبردی ما با حفظ مقاومت در منطقه عظیم می‌گردد، بنابراین در مواجهه با جریان نرم داخلی که این روزها از طریق جریان نفوذ در میان مسؤولان با تغییر محاسبات و میان مردم با تغییر ذائقه‌ها است، باید بسیج را در میان آحاد جامعه توسعه و ترویج دهیم و اگر این تفکر همه‌گیر شود جنگ نرم دشمن خنثی می‌‌شود.

وی یادآور شد: بسیج باید قدرت جاذبه داشته و با صبر و روحیه جهادی افرادی فعال، عاقل، صبور و بصیر را تحویل جامعه دهد.

سنایی‌راد با اشاره به اینکه باید در عرصه عمل تبلیغ داشته باشیم، گفت: برای صدور و یارکشی انقلاب نیاز به روحیه جهادی است و بیشترین سهم بسیجیان در فرمان آتش به اختیار برای جذب انقلاب و خدمت به نفع مردم نهادینه شده است.

وی در پایان اظهار کرد: گاهی در بدنه مردم «رأی لج» وجود داشته و قصد به چالش کشیدن مجموعه ارزشی دیده می‌شود، البته شکاف‌هایی در جامعه ایجاد شده که بسیار خطرناک است، بنابراین ضمانت‌بخش آینده انقلاب اسلامی با تبلیغ عملی، کار مضاعف و اقدام و عمل است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار