«خاک‌های نرم کوشک» به چاپ ۲۱۱ رسید/ استقبال از «گمشده مزار شریف»

کتاب دفاع مقدسی «خاک‌های نرم کوشک» نوشته سعید عاکف توسط انتشارات ملک اعظم به چاپ 211 رسید.
کد خبر: ۲۵۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ - 31July 2017
«خاک‌های نرم کوشک» به چاپ ۲۱۱ رسید/ استقبال از «گمشده مزار شریف»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سعید عاکف نویسنده و مدیر انتشارات ملک اعظم گفت: کتاب «خاک‌های نرم کوشک» درباره زندگی شهید عبدالحسین برونسی به تازگی به چاپ دویست و یازدهم رسیده است. این کتاب برای سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به چاپ دویست و دهم رسیده بود که هم اکنون نسخه‌های چاپ دویست و یازدهمش راهی بازار نشر شده‌اند.

وی افزود: تا زمان نمایشگاه و با رسیدن این کتاب به چاپ دویست و دهم با شمارگان ۳ هزارتایی، مجموع تیراژ این اثر از ابتدا، به ۶۵۹ هزار نسخه رسید و چاپ یازدهم این کتاب هم با تیراژ ۳ هزار نسخه منتشر و عرضه شده است.

مدیر انتشارات ملک اعظم در ادامه گفت: کتاب دیگرم با عنوان «گمشده مزار شریف» درباره زندگی سردار شهید محمدناصر ناصری دیپلمات ایرانی که در افغانستان به شهادت رسید و چاپ اولش در نمایشگاه امسال عرضه شد، به تازگی به چاپ سوم رسیده است.

عاکف در پایان گفت: چاپ اول این اثر فروردین امسال منتشر شد و حالا نسخه های چاپ دومش تمام شده است. طی روزهای آتی چاپ‌های سوم و چهارم این اثر را با دو سری تیراژ ۲ هزارتایی منتشر می کنیم که یکی از این سری ها با جلد سخت خواهد بود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها