وصیت‌نامه شهید ذبیح اله عاصمی‌زاده اردکانی/ امام و رهبرمان را همچون نگين انگشتر درميان خود نگه داريد

شهید عاصمی‌زاده در وصیت‌نامه خود آورده است: شما بايد حافظ ولايت فقيه باشيد و امام و رهبرمان را همچون نگين انگشتر در ميان خود نگه داريد تمام مشكلات مملكت را بدون سر و صدا حل كنيد و نگذاريد اين قلب امت لحظه‌ای درد بگيرد.
کد خبر: ۲۵۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ - 31July 2017
وصیت‌نامه شهید ذبیح اله عاصمی‌زاده اردکانی/ امام و رهبرمان را همچون نگين انگشتر درميان خود نگه داريدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ذبیح الله عاصمی‌زاده‌اردکانی» در شهرستان اردکان به دنیا آمد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. وی 21 مهر 1362 با سمت فرماندهی تیپ 18 الغدیر در ارتفاعات بانه حضور یافت و در درگیری با نیروهای عراقی، بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه، شهید شد.
 
وصیت‌نامه شهید «ذبیح‌اله عاصمی‌زاده اردکانی»
 
«بسم الله الرحمن الرحيم
ان الله اشتری من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه اشهد ان لا اله الا الله، محمد رسول الله، عليا ولی الله
 
سلام بر ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و درود بر نائب بر حقش امام خمينی و درود به روان پاک شهدای به خون خفته از صدر اسلام تا شهدای فتح حاجی عمران و راه كربلا (اللهم اجعل مماتی ممات محمد و آل محمد) هم اكنون در ميعادگاه عشق و شهادت در حجله گاه خون، عروس سرخ شهادت را در بر می‌گيرم و به دنبال خط سرخی كه از لابلای گونی‌های سنگرم و از بيابان‌های تفتيده خوزستان گذشته می‌روم تا به كاروان شهدا كه آرام آرام به سوی تجلی گاه حق در حركت است بپيوندم. سخنی چند با ملت غيور و شهيد پرور ايران دارم:
 
 سفارش اول من اين است كه شما بايد حافظ ولايت فقيه باشيد و امام و رهبرمان را همچون نگين انگشتر درميان خود نگهداريد تمام مشكلات مملكت را بدون سر و صدا حل كنيد و نگذاريد اين قلب امت لحظه‌ای درد بگيرد.
 
 سفارش دوم اين است كه ملت ما الان بايد خود را بسازند تا فرد فرد اين ملت يک مربی باشند و اول از خودمان شروع كنيم تا فردا بتوانيم برای صدور انقلابمان و زنده كردن اسلام در كشورهای عربی در حال خواب، مربی و ناجی داشته باشيم و الان بهترين دانشگاه كه از خون هزاران هزار شهيد تهيه شده است كه همان جبهه باشد داريم و بايد حداكثر استفاده را از اين دانشگاه ببريم و نگذاريم خون اين همه شهيد بی‌ثمر بماند.
 
سفارش من به جوان‌‎های مملكت اين است كه هر جوانی براي دو ماه هم كه شده به جبهه بيايد و جنگ را مشاهده كند و آنها كه می‌توانند در جبهه بمانند تا به كارزار تحرک و سرعت عمل بيشتر بخشند. الان روزی است كه ما می‌توانيم دوره‌های واقعی را در ميدان‌های نبرد ببينيم.
 
 حيف است از اين فرصت استفاده نكنيم. سفارش بعدی اين است كه موقعی كه سلاح‌های ما به زمين افتاد برای برداشتنش از همديگر سبقت بگيريد و نگذاريد خون شهيدان ما بخشكد و بايد هر چه سريعتر و با سرعت عمل بيشتر راهشان را ادامه دهيد، راه همان راه حسين است.
 
 هدف اسلام است و مقصد كربلا و سپس قدس عزيز است. در اينجا روی سخنم با ابرقدرت‌هاست كه توسط عراق به كشور ما تجاوز گرديد، می‌خواستيد ما را در كشورمان زمين گير كنيد كور خوانده‌ايد، اكنون كجایی كه ببينی ملت ما با اين حمله عراق منسجم‌تر شده‌اند، يک پارچه تر برعليه شما مي‌جنگند. ازموقعی كه شما به كشور ما حمله كرديد ما يک ارتش از هم پاشيده داشتيم اكنون يک ارتش منسجم و آبديده داريم، اگر در شروع حمله شما سپاه پاسداران، هنوز قدرتی نداشت الان با ياری خداوند دوازده الی پانزده لشكر از سپاه و بسيج داريم كجا هستند كه ببينند ارتش بيست ميليونی تشكيل شده و تمام جوان‌های ما با جنگ و جنگيدن آبديده‌تر شده‌اند.
 
 ای آمريكا از همين جا به تو هشدار می‎‌دهم هر حيله‌ای بكاربری به ضرر خودت تمام می‌شود و خواهی ديد كه در همين نزديكی‌ها با ملت‌های مسلمان متحد می‌شويم و رژيم‌های دست نشاده‌ات را سرنگون می‌كنيم و اول به سراغ اين فرزند نامشروعت كه اسرائيل است خواهيم آمد و خواهی ديد كه با قدرت الهی كارش را تمام كرده و به سراغت خواهيم آمد.
 
سفارشم به رزمندگان و فرماندهان در جبهه اين است كه برادران ما بايد به هر نحو كه شده است حقمان را از رژيم عراق بگيريم ما بايد خسارت‌های مادی و معنوی را از عراق بگيريم ما بايد متجاوز را تنبيه كنيم تا ديگر خيال تجاوز نكنند.
 
و بالاخره به هر نحو كه شده بايد راه قدس را از طريق عراق بگشایيم و انقلابمان را صادر كنيم و اسلام واقعی را به كشورهای مسلمان و سپس به جهان رسانيم.
والسلام»
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار