وصیت‌نامه شهید عباس کریمی/ قطره‌ای در نزد خدا از قطره خونی كه در راه او ريخته شود، برتر نيست

شهید کریمی در وصیت‌نامه خود آورده است: هيچ قطره‌ای در مقياس حقيقت در نزد خدا از قطره خونی كه در راه خدا ريخته شود، بهتر نيست و من می‌خواهم كه با اين قطره خون به عشقم برسم كه خداست.
کد خبر: ۲۵۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ - 31July 2017
وصیت‌نامه شهید عباس کریمی/ قطره‌ای در نزد خدا از قطره خونی كه در راه او ريخته شود، برتر نيست
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «عباس کریمی» یکم اردیبهشت 1336 در روستای قهرود از توابع شهرستان کاشان به دنیا آمد. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار عازم جبهه شد. شهید کریمی 23 اسفند 1363 با سمت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در جزیره مجنون عراق حضور داشت که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
وصیت‌نامه شهید «عباس کریمی»
 
«بسم‌الله القاصم الجبارين
چرا در راه خدا جهاد نمی‌كنيد در صورتی كه جمعی ناتوان از مرد و زن و كودک شما در چنگال ظلم كافرانند.
 
«و ما لكم لا تقاتلون في سبيل‌الله و المستضعفين من الرجال و النساء والولدان و قاتلو هم حتي لاتكون فتنه و يكون الدين لله».
 بكشيد كافران را تا بر كنده شود ريشه فساد، و دين منحصر به دين خدا شود.
 
هيچ قطره‌ای در مقياس حقيقت در نزد خدا از قطره خونی كه در راه خدا ريخته شود، بهتر نيست و من می‌خواهم كه با اين قطره خون به عشقم برسم كه خداست.
 
شهيد كسی است كه حقيقت و هدف الهی را درک كرد و براي حقيقت پايداری كرد و جان داد.
 
شهادت در اسلام نه مرگی است كه دشمن به مجاهد تحميل می‌كند بلكه انتخابی است كه وی با تمام آگاهی و شعور و شناختش به آن دست می‌يازد.
 
«و لا تقولوا لمن يقتل في سبيل‌الله اموات احياء ولكن لا تشعرون» و آن كسی كه در راه خدا كشته شده مرده نپنداريد بلكه او زنده ابدی است وليكن همه شما اين حقيقت را در نخواهيد يافت. (بقره 154)
 
شهادت برای من يک فيض بزرگی است من لياقت يک شهيد را ندارم و اميدوارم كه آنها كه قبل و بعد از من به درجه شهادت نائل آمده‌اند من را در آن دنيا شفاعت نمايند.
 
ان شاء الله و از قول من به تمام اقوام و خويشاوندان خصوصا پدر و مادر و خواهرم و همسرم و برادرانم بگوييد بعد از من برای من گريه و زاری نكنند و در عوض به همه دوستان و آشنايان با چهره‌ای خندان تبريک بگويند و به آنها بگويند جان او هديه‌ای برای اسلام عزيز و امام امت و امت امام بود و در رابطه با شهادت من و بقيه برادرانم كه اگر لياقت شركت در جبهه‌های حق عليه باطل را داشتند خانواده من صبر را پيشه كنيد و صبر نه اين كه در مقابل باطل و ناحق تسليم شدن بلكه استواری و ايستادگی در برابر ناملايمات تسليم شدن بلكه استواری و ايستادگی در برابر ناملايمات در برابر سختی‌ها، در مقابل گرفتاری‌ها و مبارزه سرسخت با مشكلات زندگی مبارزه با هوای نفس، اجرای كليه دستورات امام است مبارزه با منافقين داخلی كه خود نيز يک نوع جبهه داخلی است.
 
لذا طبق فرمايشات قرآن كريم: «واقتلو هم حيث ثقفتموهم و اخرجوهم من حيث اخرجوكم و الفتنة اشد من القتل»
هر جا مشركان را دريافتند به قتل رسانيد و از شهرهايشان برانيد چنان كه آنان شما را از وطن آواره كردند و فتنه‌گری كه آنان كنند سخت‌تر از جنگ و فسادش بيشتر است.
 
و در رابطه با رزمندگان اسلام بايد بگويم كه هميشه با توكل به خدا و ائمه معصومين و اجرای دستورات رهبر عزيز و عالی قدرمان بر دشمنان بتازيد تا آنها را از صفحه روزگار برداريد و هيچ وقت بر پيروزی‌هايتان مغرور نشويد چون در مرحله اول اين شما نيستيد كه می‌جنگيد و اين شما نيستيد كه شليک می‌كنيد بلكه طبق آيه قرآن مجيد «و ما رميت اذ رميت ولكن‌ الله رمی»
 
و شما بايد مجاهد فی‌سبيل‌الله باشيد آن كسی كه جهاد كند «كلمة الله هي العلياء»
تا اين كه اراده خدا بالا بيايد و حاكم بر اراده‌ها شود اين همان راه خداست.
 
سلام و دعای هميشگی‌تان را فراموش نكنيد.
خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدی خمينی را نگهدار از عمر ما بگاه و بر عمر او بيفزای.
خدايا خدايا رزمندگان ما را نصرت و ياری فرما
عباس كريمی
61/1/27»
 
انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها