توسط گروه جهادی شهید «محمد بلباسی» صورت می‌گیرد؛

احداث چند باب منزل برای مردم محروم روستای چالی سوادکوه

گروه جهادی شهید بلباسی با حضور در روستای چالی از توابع شهرستان سوادکوه شروع به ساخت چند باب منزل برای تعدادی از اهالی محروم این منطقه کرده‌اند و در نظر دارند تا هفته دفاع مقدس این منازل را تحویل دهند.
کد خبر: ۲۵۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 31July 2017
شروع ساخت خانه محروم در روستای چالی سوادکوه توسط گروه جهادی شهید «محمد بلباسی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، این درس تاریخ است که همیشه راه قهرمانان و ایثارگران امتداد داشته باشد. «شهید محمد بلباسی» مرد جهادگری که همیشه در صحنه جهاد و ایثار حضوری فعال داشت و می‌دانست که بعد از شهادتش سیره او را جوانان ایران زمین به خصوص مازندرانی‌ها ادامه می‌دهند.

آن روزهایی که محمد همراه با جوانان مازندرانی در مناطق محروم حضور می‌یافت تا برای مردم کشور و استانش خانه بسازد این روزها را می‌دید که دوستانش راهش را ادامه خواهند داد و خط امدادرسانی به مردم را قطع نمی‌کنند.

همان دوستان و یاران دیرینه محمد بلباسی امروز با نام «گروه جهادی شهید بلباسی» به یاری مردم مناطق محروم می‌شتابند و دست آنان را می‌گیرند.

گروه جهادی شهید بلباسی با سرپرستی «امیرحسین نوروزی» و با حمایت دکتر کرمانیان رئیس دانشگاه پردیس شهید بهشتی زیراب در روستای چالی از توابع شهرستان سوادکوه حضور یافتند تا برای مردم محروم این منطقه سرپناهی آماده کنند و در نظر دارند تا هفته دفاع مقدس این منازل را به مردم تحویل دهند.

هر چند سال گذشته نیز این گروه جهادی در منطقه محروم روستای ایوک از منطقه سوادکوه شمالی برای ساخت خانه محروم حضور یافته بودند.

این امتداد راه نیروهای انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای همطراز با اندیشه ناب محمدی، علوی و انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار