رحیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

متناسب با رفتارهای آمریکا اقدام خواهیم کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف سنای آمریکا از اعمال تحریم‌ها، ایران‌هراسی است و جمهوری اسلامی متناسب با رفتارهای آمریکا اقدام می‌کند.
کد خبر: ۲۵۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 06August 2017

اا

«علیرضا رحیمی» نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در پاسخ به این سوال که آمریکا از تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران چه اهدافی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: تحریم‌های جدید آمریکا که توسط نمایندگان مجلس سنای این کشور به تصویب رسید، تحریم‌های شخص‌محور است؛ نه موضوع محور و هدف از اعمال این تحریم‌ها ایران‌هراسی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هدف از اعمال تحریم‌ها این است که آمریکا می خواهد تا چهره ایران در عرصه بین‌الملل ضعیف نشان داده شود و سرانجام راه رسیدن به دستاوردهای برجام را بر ایران مسدود کند و از این رو بر تهدید و تحریم پافشاری دارد که عامل بازدارنده‌ای باشد برای دستیابی به نتایج مطلوب برجام.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه راهکارهای مقابله با تصمیمات آمریکا چیست؟، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز قطعا متناسب با رفتارهای آمریکا قدم خواهد برداشت، نمایندگان مجلس آمریکا تحریم‌های جدیدی بر علیه ایران در کنگره سنای آن کشور به تصویب رساندند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بلافاصله طرح یک فوریتی در برابر پاسخ به تصمیمات آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌ها در مجلس به تصویب رساندند و آن را به کمیسیون امنیت ملی ارجاع داد.

رحیمی ادامه داد: رویکردهای خصمانه آمریکا بر همگان آشکار شده، و امروز ملت شریف ایران با چهره ظالم این کشور آشنایی کامل دارند؛ ما باید در برابر هرگونه تهدید و تحریم آمادگی لازم را داشته باشیم، باید در عرصه‌های سیاسی، دفاعی و هر زمینه‌ای که دشمنان بر آن نقطه ضعف دارند، خود را قوی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: رژیم صهیونیستی و آل‌سعود لابی‌گری‌های آمریکا هستند، و قطعا نظرها و راه کارهایشان در تصمیم‌گیری‌های آمریکا تاثیر دارد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار