من انقلابی‌ام (28)/ صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار خادمین حرم امام رضا (ع) با خادمین شهدای راهیان‌نور

خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) در قالب جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با خادمین شهدا و جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در استان کردستان، دیدار کردند.
کد خبر: ۲۵۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ - 31July 2017
دیدار خادمین حرم امام رضا(ع) با خادمین شهدای راهیان‌نور

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور غرب و شمال غرب، صبح امروز (دوشنبه 9 مرداد) خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) در قالب جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با خادمین شهدای یادمان‌ باشگاه افسران و جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در استان کردستان دیدار کردند.

حجت الاسلام عربیان مسئول جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کردستان در این دیدار با بیان اینکه هر گاه انقلاب اسلامی به بُن‌بست رسید، شهدا حتی با استخوان‌هایشان به یاری انقلاب و ولایت رسیدند،‌ اظهار داشت: عظمت کاری که شهدا در کردستان انجام دادند به قدری است که آیت الله دستغیب درباره جایگاه آن فرمودند: «نفس کشیدن در کردستان عبادت است».

وی در ادامه گفت:‌ سفر سال 1388 مقام معظم رهبری به کردستان فضای امنیتی را در این استان از بین بُرد. رهبر انقلاب درباره اهمیت کار در این استان بیان داشتند «کار کردن در کردستان اجر مضاعف دارد»؛ حرف‌های ایشان بدون حساب و کتاب نیست و باید مورد توجه قرار گیرد. درباره خانواده های شهدا تبلیغات منفی زیادی می شود، آنها که از امکانات زیادی بهره‌مند هستند حاضر نیستند به این سوال پاسخ دهند که آیا حاضرند یکی از اعضای خانواده را از دست دهند؟ هیچ پدری حاضر نیست فرزند او را سر ببرند. جایگاه شهدا را با هیچ چیز دیگری نمی شود مقایسه کرد.

مسئول جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کردستان تاکید کرد: امنیت امروز مردم کردستان مرهون خون‌ها و زجرهایی است که شهدای ما در این منطقه کشیدند. تمام خاک کردستان آغشته به خون شهداست و به لطف خدا امروز بچه‌های اهل سنت اهل بیتی و انقلابی‌اند.

حجت الاسلام عربیان درباره استقبال مردم استان کردستان از پرچم امام رضا (ع) نیز گفت:‌ وقتی پرچم امام رضا (ع) را در قالب جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، وارد بازار کردستان، بیمارستان‌ها و مکان‌ها و معابر مختلف کردیم مورد استقبال و احترام مردم کردستان قرار گرفت.

حجت الاسلام عباس بابایی مبلغ کاروان رضوی در ادامه درباره برنامه‌های حرکت بیرق امام رضا (ع) گفت: در کنار پرچم امام رضا (ع) توجه به سیره رضوی پر اهمیت است و هر سال شعاری برای این کار انتخاب می‌شود که شعار امسال «به تو اقتدا می‎‌کنم» بوده است.

وی با بیان اینکه در سیره شهدا اتفاق مهم، آمدن در عرصه جهاد بود، اظهار داشت: اگر زمانی جهاد، نظامی بود، امروز جهاد، فرهنگی است. امروز اگر کسی بخواهد فضای دفاع مقدس را درک کند باید از امام رضا (ع) بخواهد توفیق کار فرهنگی پیدا کند. یکی از اثرگذارترین کارهای سال‌های گذشته راهیان نور بوده است. این حرکت اتفاقات عمیقی برای جوانان به همراه آورده است.

مبلغ کاروان رضوی در ادامه هدف کاروان رضوی را زیارت از راه دور عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بسیاری از علاقمندان به اهل بیت علیهم السلام توانایی حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) را ندارند و به همین دلیل یکی از اهداف ما زیارت از راه دور است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها