سرلشکر باقری:

تحرکات نیروهای فرامنطقه‌ای در آب‌های سرزمینی ما غیرقانونی است/ ایران و پاکستان مایل نیستند عنصر ثالثی عزم دو کشور را برای مقابله با تروریسم خدشه‌دار کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحرکات نیروهای فرامنطقه‌ای در آب‌های سرزمینی ما غیرقانونی است و ما طبق قانون و بر اساس اصل اقتدار به آنها اخطار می‌دهیم و از این تحرکات جلوگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۲۵۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ - 31July 2017
تحرکات نیروهای فرامنطقه‌ای در آب‌های سرزمینی ما غیرقانونی است/ ایران و پاکستان مایل نیستند عنصر ثالثی عزم دو کشور را برای مقابله با تروریسم خدشه‌دار کند
به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از مناطق مرزی و یگان‌های مستقر در سیستان و بلوچستان گفت: تحرکات نیروهای فرامنطقه‌ای در آب‌های سرزمینی ما غیرقانونی است و ما طبق قانون و بر اساس اصل اقتدار به آنها اخطار می‌دهیم و از این تحرکات جلوگیری می‌کنیم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: ادعای این نیروها درباره عکس‌العمل ما در راستای همان اهداف توسعه‌طلبانه، باطل است و جایگاه قانونی ندارد.

وی همچنین با اشاره به تحرکات و فعالیت‌های گروهک‌های تحت حمایت استکبار در آن سوی مرز و ضرورت توجه جدی‌تر پاکستان به این تحرکات، گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، به زودی شاهد حضور بیش از پیش ارتش پاکستان در مرزهای مشترک خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دولت و مردم پاکستان را قربانی تروریسم دانست و گفت: در زمینه مبارزه تروریسم همکاری‌های متفاوتی به پاکستان پیشنهاد شده است که آنان در حال بررسی هستند.

سرلشکر باقری با تاکید بر لزوم هوشیاری در قبال اختلاف‌افکنی برخی کشورها برای ایجاد فاصله بین ایران و پاکستان تصریح کرد: مطمئنیم ایران و پاکستان مایل نیستند عنصر ثالثی اتحاد و یکپارچگی و عزم دو کشور را برای مقابله با تروریسم خدشه‌دار کند.

وی افزود: با وجود همه تلاش تروریست‌های اجاره‌ای و توطئه دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، برقراری امنیت از برکات الهی است که در زندگی مردم خود را نشان می‌دهد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای بومی منطقه مرز و میهن را حریم خانواده خودشان می‌دانند، افزود: حضور نیروهای بومی منطقه در کنار نیروهای برقرارکننده امنیت وضعیت مطلوبی را رقم زده است.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: هلاکت اشرار و سرکردگان گروهک‌های تکفیری در ارتفاعات جنوب استان هم گواهی بر باطل شدن نقشه‌های شوم استکبار بوده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها