شهردار منطقه 21 خبر داد:

پیشنهاد طرح انتقال پرواز‌های فرودگاه مهر آباد به فرودگاه امام خمینی ( ره )

شهردار منطقه 21 گفت: با توجه به حادثه دلخراش سقوط هواپیما ، شهرداری این منطقه پیشنهاد انتقال پروازها به فرودگاه امام خمینی ( ره ) را مطرح کرد .
کد خبر: ۲۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ - 12August 2014

پیشنهاد طرح انتقال پرواز‌های فرودگاه مهر آباد به فرودگاه امام خمینی ( ره )

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، مصطفی سلیمی بیان داشت : با توجه به سانحه دلخراش سقوط هواپیما و اتفاقاتی نظیر این سانحه که در سالهای متوالی رخ داده است ، پیشنهاد انتقال پروازهای فرودگاه مهر آباد را به فرودگاه امام خمینی ( ره ) مطرح شد.


وی ادامه داد : فوت هموطنان در حادثه اخیر بسیار دلخراش بود اما باز هم میتوانست دلخراشتر از این باشد چرا که اگر سقوط این هواپیما 50 متر جلوتر اتفاق میافتاد به وسط کارخانهای که بیش از 200 نفر پرسنل مشغول به کار داشت اصابت میکرد و مواد مشتعل زا نیز حادثه بزرگتری را میآفرید و یا اگر 100متر بالاتر اتفاق میافتاد در بافت مسکونی سقوط میکرد .


سلیمی افزود : وقایع اخیر نشان دهنده آن است که فرودگاه مهرآباد در زمانی احداث شده است که مناطق اطراف آن بیابان بوده اما در حال حاضر علاوه بر وجود کارگاهها و کارخانجات صنعتی بافت مسکونی نیز دور تا دور فرودگاه را نیز محاصره کرده است و طی گزارشات ما ، قطعات مختلفی از هواپیماهای آموزشی به سقف و منازل حیاط اطراف سقوط کرده است .


شهردار منطقه 21 تأکید کرد : بارها به فرودگاه مهر آباد و مسئولین نامه نگاری کردهایم ولی پاسخی دریافت نشد .


مصطفی سلیمی در خاتمه خاطرنشان کرد : علاوه بر خطر جانی این فرودگاه بحث آلودگی صوتی هواپیماها نیز مطرح است .


انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار