با حضور امیر اسماعیلی؛

مجتمع مهارت‌های تخصصی فاوا پدافند هوایی افتتاح شد

مجتمع مهارت‌های تخصصی معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) قرارگاه پدافند هوایی با حضور فرمانده این قرارگاه افتتاح شد.
کد خبر: ۲۵۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ - 31July 2017

مجتمع مهارت‌های تخصصی فاوا پدافند هوایی افتتاح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی، مجتمع مهارت‌های تخصصی معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) این قرارگاه افتتاح شد.

امیر اسماعیلی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت افتتاح این مرکز تخصصی گفت: به یاری خداوند بعد از تفکیک، تعداد سامانه‌های ارتباطی و اطلاعاتی افزایش چشمگیر و چند برابری داشته است و بخش سیار زیادی از سامانه‌های توپخانه‌ای، موشکی، راداری، ارتباطی و اطلاعاتی تاکتیکی متحرک سازی شده‌اند و این پیشرفت‌ها هدیه اقتدار به کشور است و انجام این میزان کار فقط با انگیزه عشق به ولایت و کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، مجتمع تخصصی مهارت‌های تخصصی فاوای قرارگاه پدافند هوایی با هدف خودکفایی پدافند در جهت تغییرات، آماده به کار نگاه داشتن سامانه‌های ارتباطی و اطلاعاتی، افزایش توان عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی آموزش و ارتقای کارکنان حوزه تخصصی فاوا، چابک سازی یگان‌های عملیاتی، ارتباطی و اطلاعاتی تاسیس شده است.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار