یادواره «شهدای رسانه» در استان لرستان برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان لرستان گفت: یادواره «شهدای رسانه» امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ - 31July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «غلامرضا کوشکی»، مسئول بسیج رسانه استان لرستان هدف از تشکیل بسیج را جذب، سازمان‌دهی و انسجام مردم ایران جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج رسانه 13 انجمن دارد که یکی از انجمن‌های آن انجمن خبرنگاران است.

وی به تازه تأسیس بودن سازمان بسیج رسانه در استان اشاره کرد و افزود: بسیج  رسانه استان برنامه دارد تا پایان سال 40 عضو جدید جذب کند.

مسئول بسیج رسانه استان لرستان به برگزاری برنامه ضیافت اندیشه در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: امسال برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج رسانه برای اعضا برگزار می‌شود.

وی برگزاری اردوی سیاحتی زیارتی درون استانی را یکی از برنامه‌های بسیج رسانه در سال 96 برشمرد و بیان کرد: بسیج رسانه برای مسافرت‌های سیاحتی زیارتی خارج از استانی اعضا  حمایت‌هایی در نظر گرفته است.

کوشکی از راه‌اندازی دفتر حمایت حقوقی از خبرنگاران بسیجی خبر داد و خاطرنشان کرد: فرایند صدور کار برای اعضای بسیج رسانه آغازشده است.

وی تصریح کرد: امسال مراسم روز خبرنگار از سوی بسیج رسانه استان برگزار و از برخی از خبرنگاران پرتلاش این عرصه تقدیر به عمل می‌آید.

 مسئول بسیج رسانه استان لرستان از برگزاری جشنواره ابوذر در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به‌احتمال‌ قوی در آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منتخبان جشنواره ابوذر در استان به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، افزود: برای برگزیدگان این جشنواره هدایای نفیسی در نظر گرفته می‌شود.

کوشکی بابیان اینکه یادواره شهدای رسانه در استان لرستان برگزار می‌شود عنوان کرد: هدف از برگزاری این یادواره معرفی شهدای رسانه، رزمندگان و جانبازان این عرصه است.

وی تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر، جذب و سازمان‌دهی نیرو، برگزاری مراسم و مناسب‌های ملی و مذهبی در طول سال، مراسم روز بسیج رسانه، حمایت و تقویت مطبوعات مکتوب را ازجمله برنامه‌های سال 96 بسیج رسانه برشمرد و گفت: نشست‌های گفتمان‌سازی و روشنگری از سوی بسیج رسانه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان لرستان بیان کرد: حمایت از گروه‌های و مؤسسات مردم‌نهاد، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مدیران رسانه، تشکیل کارگاه‌های آموزشی رسانه، نشست اخلاقی تربیتی و تشکیل حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های سال بسیج رسانه استان رستان است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار