عابدینی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

مشارکت قرارگاه سازندگی ارتش در احداث بزرگراه شهید همدانی

قائم مقام قرارگاه سازندگی قائم (عج) ارتش گفت: این قرارگاه در پروژه ساخت بزرگراه شهید همدانی در غرب تهران مشارکت داشته و این پروژه با همکاری قرارگاه‌های سازندگی ارتش و سپاه به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۲۵۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ - 01August 2017
مشارکت قرارگاه قائم آجا در احداث بزرگراه شهید همدانیمهندس عابدینی قائم مقام قرارگاه سازندگی قائم (عج) ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس با اشاره به همکاری این قرارگاه در ساخت بخشی از بزرگراه شهید «حسین همدانی» اظهار داشت: ساخت ادامه مسیر اتوبان حکیم از آزادگان تا شرق دریاچه از سال 93 توسط این قرارگاه آغاز شد.
 
وی ادامه داد: مسیر اصلی این بخش از پروژه که بر عهده ما بود، 3 کیلومتر و یک کیلومتر هم رمپ‌ها و لوپ‌هایی بود که در مسیر احداث شد. همچنین در طول این جاده تعداد 10 پل احداث شد که از این تعداد 6 پل بر روی تقاطع کوهک و دو پل روی تقاطع گل‌ها و دو پل دیگر نیز روی تقاطع کاج احداث شد.
 
مهندس عابدینی با بیان اینکه وجود معارضین ملکی و تاسیساتی، انجام پروژه را کمی به تاخیر انداخت، افزود: با این وجود در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانستیم پروژه را به اتمام برسانیم که روز گذشته این پروژه افتتاح شد.
 
وی افزود: ما در سال‌های 88 و 89 نیز 2 کیلومتر در غرب شهر تهران، تونل حفر کردیم و 3 کیلومتر هم مسیر اصلی رفت و برگشت را در سه باند اصلی و یک باند اضطراری احداث کردیم.
 
قائم مقام قرارگاه سازندگی قائم (عج) ارتش گفت: پروژه بزرگراه شهید همدانی، از آزادگان تا سه‌راه کاروانسرای سنگی را در بر می‌گیرد که قرارگاه ارتش از آزادگان تا شرق دریاچه را به طول سه کیلومتر اجرا کرده و بقیه این پروژه را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بر عهده داشته است.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها