صبح امروز؛

ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش در صلاله عمان پهلو گرفت

ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.
کد خبر: ۲۵۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ - 01August 2017
ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش در صلاله عمان پهلو گرفت
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، چهل و هفتمین ناوگروه اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش اعزامی به آب‌های آزاد و بین المللی پس از 52 روز دریانوردی صبح امروز (سه‌شنبه 10 مرداد) در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.

بر اساس این گزارش، ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو پشتیبانی رزمی بوشهر و ناوشکن رزمی البرز ضمن ایجاد امنیت برای خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تاکنون توانسته است مأموریت‌های از پیش تعیین شده خود را با موفقیت به انجام رساند.

ناخدا یکم «جعفر تذکر» فرمانده ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی راهبردی ارتش در این رابطه اظهار داشت: این ناوگروه در طول مدت دریانوردی تا امروز بیش از یک هزار و 715 فروند شناور تجاری و نفتکش و تعداد 314 یگان شناور و پروازی نظامی سایر کشورها را رصد و رهگیری کرده است.

وی افزود: انجام مأموریت در شرایط نامساعد جوی و دریای طوفانی از موارد حائز اهمیت در این دریانوردی به شمار می‌رود به نحوی که در پاره‌ای از اوقات سرعت باد بین 110 تا 120 کیلومتر بر ساعت را تجربه کردیم که در آن وضعیت ارتفاع موج بین 4 تا 5 متر بود.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها