مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

وظیفه سنگین تغذیه فرهنگی نسل‌های آینده بر دوش ما است

سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» با اشاره به اینکه وظیفه سنگین تغذیه فرهنگی نسل‌های آینده بر دوش ما است، گفت:‌ تدوین تاریخ شفاهی نقش استان البرز در دفاع مقدس در کنار سایر پروژه‌های فرهنگی و ثبت وقایع جنگ، در جریان است.
کد خبر: ۲۵۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 01August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، صبح امروز (سه‌شنبه) با «علی خیلدار» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و پیرامون مسائل فرهنگی و هنری استان البرز در حوزه دفاع مقدس گفت‌وگو کرد.

سردار اسلامی در این دیدار، ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به این که حفظ ارزش‌های والای دفاع مقدس وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، اظهار داشت:‌ امیدواریم که تمام ادارات و نهادهای استان البرز فعالیت‌های خود را در این حوزه پررنگ‌تر کنند.

وی افزود: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، می‌بایست سرلوحه تمام فعالیت‌های ما باشد.

مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تصریح کرد:‌ در حوزه چاپ کتاب و تولید فیلم در استان کمی ضعیف هستیم و رفع این مشکل فرهنگی در حوزه دفاع مقدس، نیازمند هماهنگی و اتحاد تمام دستگاه‌های مرتبط است. اگر در این برهه کارهای قوی تولید شود، نسل آینده نیز از این فرهنگ بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سنگین تغذیه فرهنگی نسل‌های آینده بر دوش ما است، گفت:‌ تدوین تاریخ شفاهی نقش استان البرز در دفاع مقدس در کنار سایر پروژه‌های فرهنگی و ثبت وقایع جنگ، در جریان است.

وظیفه سنگین تغذیه فرهنگی نسل‌های آینده بر دوش ما است 

مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم با ساخت و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، دانش آموزان و دانشجویان در ایام غیر از راهیان نور نیز بتوانند با گوشه‌هایی از فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا شده و آن را از نزدیک لمس کنند.

«علی خیلدار» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز در این دیدار، ضمن ابراز خوشحالی از تعامل فرهنگی با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اظهار داشت:‌ امیدواریم انجمن‌های فرهنگی و هنری، فعال‌تر از قبل در حوزه دفاع مقدس به فعالیت خود ادامه دهند و این چتر بزرگ فرهنگی بتواند با ارائه جذابیت‌های لازم، تمام اقشار جامعه، به خصوص توجه جوانان را به سمت خویش معطوف سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها