امیرعبداللهیان در دیدار با رمضان عبدالله:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با اشاره به تلاش برخی اعراب برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است.
کد خبر: ۲۵۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ - 01August 2017
عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دیدار با رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین که در بیروت برگزار شد، اظهار داشت: حادثه مسجدالاقصی و کشتار مردم مظلوم فلسطین تبدیل به انتفاضه جدیدی شد که به وحشت و عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی انجامید.

وی افزود: این حادثه بار دیگر توجه به قدس و مسجدالاقصی را جلب کرد و اثبات کرد که مسئله سیاسی و دینی مسجدالاقصی نزد افکار عمومی جهان اسلام زنده است.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین  تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز به عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی نیازمند است و متاسفانه برخی رهبران عرب مدعی حمایت از فلسطین در این مسیر گام بر می‌دارند و این خیانت به آرمان مردم فلسطین است.

در این دیدار، رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین اظهار داشت: جنایت اخیر صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی آتش خشم و انتفاضه جدیدی را علیه تل آویو رقم زده است.

وی افزود: مقاومت، بدون وقفه به مبارزه خود برای بازگشت آوارگان و تشکیل کشور واحد فلسطین از بحر تا نهر ادامه خواهد داد.

عبدالله تصریح کرد: توجه ویژه امام خامنه‌ای در زنده نگهداشتن موضوع قدس، روحیه بخش و بی‌نظیر است؛ ما مقاومت را بهترین راه برای تحقق آرمان فلسطین می‌دانیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار