سردار مومنی:

هيچ خدمتی بالاتر از مرزبانی و دفاع از سرحدات اسلامی نيست/ ملت ایران، شریک شادی و غم‌های مرزبانان هستند

جانشين فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از مرزبانی و دفاع از سرحدات اسلامی نیست، گفت: ملت بزرگ ايران با رصد اخبار منتشر شده فعالیت مرزبانان از طریق رسانه‌ها و نیز شبکه‌های اجتماعی، اقدامات شما را با حساسيت دنبال کرده و در غم‌‌ها و شادی‌هايتان شريک و نگران شما هستند.
کد خبر: ۲۵۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ - 01August 2017
هيچ خدمتی بالاتر از مرزبانی و دفاع از سرحدات مرزهای اسلامی نيست/ ملت ایران، شریک شادی و غم‌های مرزبانان هستند
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی» جانشين فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان، شب گذشته در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرزبانی استان، ضمن تبريک ايام دهه كرامت و ابلاغ سلام فرمانده نيروی انتظامی به مرزداران جنوب شرق كشور از تلاش‌های تمامی رزمندگان حافظ حريم امنيت تقدير و تشكر كرد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و رشادت شما مرزداران، امروز بحمدالله در كشور از بهترين نعمت خداوند يعنی امنيت برخورداريم که اين امنيت را مرهون خون پاک شهدا و روحيه رزمندگی شما مرزداران هستيم؛ هیچ خدمتی بالاتر از مرزبانی و دفاع از مرزهای اسلامی نیست.

جانشين فرمانده ناجا تصريح كرد: ملت بزرگ ايران با رصد اخبار منتشر شده فعالیت مرزبانان از طریق رسانه‌ها و نیز شبکه‌های اجتماعی، اقدامات شما را با حساسيت دنبال کرده و در غم‌ها و شادی‌هايتان شريک و نگران شما هستند چرا كه می‌دانند امنيت كشور به تلاش‌های شبانه‌روزی شما مرزداران وابسته است.

این مقام عالی انتظامی کشور به تلاش‌های مجموعه نيروی انتظامی برای ارتقاء سطح معيشت كاركنان و افزايش امكانات و تجهيزات يگان‌های مرزی اشاره كرد و گفت: فضای حاكم بر مرزهای سيستان و بلوچستان به لحاظ شرايط خاص خدمت شبانه‌روزی در مناطق مرزی محروم و دوردست و نیز مواجهه با انواع تهديدات حال و هوای ديگری دارد و از اجر معنوی بالايی برخوردار است.

سردار مومنی در خاتمه با مثبت ارزيابی كردن بازديد‌های صورت گرفته از سوی بازرسان ستاد كل نيروهای مسلح، گفت: در بازديد رئيس، معاونان و كارشناسان ستاد كل نيروهای مسلح از مرزهای سیستان و بلوچستان، بر تجهيز يگان‌های مرزی و دريايی، پشتيبانی، عملياتی و نيروی انسانی تأكيد شده است.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها