استقبال عرب‌زبان‌ها از «کیمیا»

بازیگر سوری استقبال مخاطبان عرب‌زبان از سریال «کیمیا» را کم‌نظیر خواند.
کد خبر: ۲۵۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 01August 2017
استقبال عرب‌زبان‌ها از «کیمیا»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، صداپیشه سوری نقش «فرخ» در دوبله عربی آی فیلم بر سریال «کیمیا» گفت: شخصیت واقعی‌ام به شخصیت فرخ بسیار نزدیک است.
 
مامون الرفاعی بازیگر و صداپیشه سوری نقش «فرخ» (با بازی حسن پورشیرازی) گفت: دلیل این احساس نزدیکی این است که من هم سرزمین، میهن و فرزندان خود را مثل شخصیت «فرخ» دوست دارم و در حال حاضر که کشور من درگیر جنگ شده است، با این شخصیت رابطه احساسی نزدیکی پیدا کرده ام.

این هنرمند اهل سوریه، همچنین استقبال فراوان مخاطبان عرب زبان از این سریال را کم نظیر خواند.

 این دوبلور شاخص جهان عرب با تحسین مقوله‌های تولید، بازیگری، نورپردازی، صدا، مراحل فنی و جلوه‌های ویژه در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های ایرانی، به تمجید از موفقیت‌های بین‌المللی سینمای ایران پرداخت.

الرفاعی، از عملکرد درخشان هنرمندان ایرانی در صحنه‌های بین‌المللی و به دست آوردن جوایز مهم و موفقیت فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های جهانی ابراز شگفتی کرد. وی با اشاره به ایده‌ها و طرح موضوعات مهم در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی به ویژه سریال «کیمیا»، آن را رمز موفقیت فیلم‌ها و باعث جذب بیننده دانست.

مامون الرفاعی متولد دمشق و فارغ‌التحصیل دانش‌سرای عالی هنرهای نمایشی و عضو سندیکای هنرمندان سوریه، گفت: بر خلاف کارهای سینمایی و تلویزیونی سایر کشورها که به ارزش‌ها و اصول مذهبی و دینی بینندگان خود احترام نمی‌گذارند، فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی این موضوع را مد نظر قرار می‌دهند و برای بیننده خود احترام قائل­ند.

آی فیلم که با شعار «شبکه نمایش برای خانواده»، از سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی زبان و با سه جدول پخش متفاوت، به پخش فیلم و سریال های ایرانی برای مخاطبان متنوع خود می پردازد، با انتخاب سریال «کیمیا» به عنوان سریال شاخص خود در ماه رمضان سال جاری، به موفقیت بالایی در جذب مخاطبان عرب زبان خود در کشورهای مختلف دست یافت.
 
منبع: فارس


نظر شما
پربیننده ها