با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی و خاطره‌گویی دفاع مقدس در یاسوج

نشست هم‌اندیشی و خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس، با حضور تعدادی از فرماندهان دوران حماسه و ایثار در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ - 01August 2017
برگزاری نشست هم‌اندیشی و خاطره‌گویی دفاع مقدس در یاسوج

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی و خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس، ظهر امروز (سه‌شنبه) در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که با حضور تعدادی از فرماندهان دوران حماسه و ایثار برگزار شد، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: یادگاران سال‌های جنگ، نقش ارزشمندی در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان داشتند که این نقش باید ارج نهاده شود.

وی افزود: همان‌طور که در جریان نهضت عاشورا، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) به عنوان سفیران پیام کربلا، آن همه شجاعت و استقامت و اهداف قیام امام حسین (ع) را به نسل‌های بعد انتقال دادند و عاشورا هر سال پرشورتر برگزار می‌شود، شما پیشکسوتان هم باید با بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های دوران دفاع مقدس، آن فرهنگ غنی و گنجینه تمام‌نشدنی را به نسل جوان منتقل کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تنها با ثبت و ضبط خاطرات کمیاب آن دوران توسط شما پیشکسوتان گرامی میسر می‌شود.

در این نشست همچنین، مدعوین به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و مقرر شد که این خاطرات، ضمن مستندسازی، در قالب کتاب منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار