رئیس اداره امور هنری بنیاد شهید استان یزد مطرح کرد؛

اختصاص جایزه «ایثار و شهادت» در جشنواره فیلم کوتاه رضوی

رئیس اداره امور هنری بنیاد شهید استان یزد گفت: جایزه ویژه حمایتی «ایثار و شهادت» در دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد برای نخستین بار به اثر برگزیده این بخش اعطا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ - 01August 2017
اختصاص جایزه «ایثار و شهادت» در جشنواره فیلم کوتاه رضویبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدرضا بحری رئیس اداره امور هنری و دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار داشت: در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد از منظر ایثار و شهادت جایزه‌ای حمایتی به یک فیلم تعلق می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار بنیاد شهید استان یزد در دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی جایزه‌ای تحت عنوان «ایثار و شهادت» را در حمایت از طرح توامان زندگی‌، عشق و ایثار به یکی از فیلم‌های منتخب بخش داستانی و مستند این جشنواره اعطا می‌کند.

رئیس اداره امور هنری و دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: این جایزه به جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در تولیدات فیلم‌های داستانی و مستند در نظر گرفته شده است که امسال به فیلم منتخب از نگاه کار‌شناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد یک سکه بهار آزادی به منظور حمایت از فیلم سازان در این حوزه اهدا می‌گردد.

وی با تشکر از تمام عوامل برگزار کننده دوازدهمین دوره جشنواره خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دوره بعدی جشنواره این جایزه در دو بخش مستند و داستانی و به دو فیلم تعلق می‌گیرد.
 
منبع: دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار