امیرعبداللهیان:

مبارزه با صهیونیسم در محور مقاومت به نتایج قابل انتظاری رسیده است

دستیار و مشاور عالی رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: مبارزه با تروریسم و صهیونیسم در محور مقاومت به نتایج قابل انتظاری رسیده است.
کد خبر: ۲۵۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ - 01August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حسین امیرعبداللهیان»، دستیار و مشاور عالی رئیس مجلس در امور بین الملل عصر امروز با «شیخ صالح العاروری»، عضو دفتر سیاسی حماس در بیروت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار که با حضور اسامه حمدان مسئول روابط عمومی حماس و علی البرکه نماینده حماس در بیروت و فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت انجام شد، اظهار کرد: تهران از حزب الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی در سایه وحدت مسلمین و در مبارزه با رژیم صهیونیستی حمایت می کند و تحولات مسجدالاقصی و قدس نشان داد که تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی مقاومت در سایه وحدت همه گروههای فلسطینی است. امروز بخش مهمی از امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم در سایه تقویت و وحدت محور مقاومت تامین می شود.

دستیار و مشاور عالی رئیس مجلس در امور بین الملل افزود: بدلیل هوشیاری و توجه افکار عمومی تلاش برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به جایی نخواهد رسید. مبارزه با تروریسم و صهیونیسم در محور مقاومت به نتایج قابل انتظاری رسیده است.

همچنین صالح العاروری در این دیدار با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران در کمک به فلسطین و مقاومت و تشریح انتفاضه جدید در مسجدالاقصی گفت: قدس قبله اولین مسلمین است و مبارزات تا ازادی کامل سرزمین های تاریخی فلسطین ادامه خواهد یافت. جنبش حماس در کنار مقاومت و مردم فلسطین تا تحقق ارمان تاریخی فلسطین و ازادی قدس شریف به تلاش و مبارزه بی وقفه خود ادامه می دهد.

وی افزود: کشورهای اسلامی نباید اجازه دهند که تحولات منطقه به سود تل اویو تمام شود.

وی در پایان از تهران برای برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین و توجه به موضوع فلسطین قدردانی کرد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار