نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

وزیر دفاع آینده باید به تقویت و نوسازی صنایع دفاعی کشور بپردازد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر دفاع ضمن تلاش برای برقراری آرامش در کشور و ایجاد هراس در دل دشمنان، باید با برنامه‌ریزی به تقویت و نوسازی صنایع دفاعی کشور بپردازد.
کد خبر: ۲۵۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ - 02August 2017
وزیر دفاع آینده باید به تقویت و نوسازی صنایع دفاعی کشور بپردازد
«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: مطالبه جدی مردم، نمایندگان و مسئولان در این رابطه این است که کسانی به عنوان وزیر معرفی شوند که از نشاط و انرژی لازم برخوردار و مسئولیت‌پذیر باشند.
 
وی افزود: این مطالبه‌ای است که رئیس جمهور نیز بر آن صحه گذاشته و قول داده است که دولت آینده، دولتی پر کار و پر انرژی خواهد بود.
 
نقوی حسینی در خصوص حوزه دفاعی کشور و ویژگی‌های وزیر دفاع آینده، گفت: حوزه دفاعی، حوزه حساسی است؛ همان طور که رفتارهای کینه‌توزانه دشمنان نیز این مساله را نشان می‌دهد.
 
وی ادامه داد: یکی از منابع قدرت و پایداری کشورمان، حوزه دفاعی است و وزیر دفاع آینده باید به توسعه توان موشکی و سایر صنایع دفاعی از جمله دریایی، زمینی و هوایی بپردازد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: وزیر دفاع دولت دوازدهم با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهد باید آرامش را در کشور برقرار سازد و هراس در دل دشمنان ایجاد کند و در هم کوبنده تهدیدات بدخواهان باشد.
 
وی تصریح کرد: وزیر دفاع معرفی شده به غیر از دارا بودن مولفه‌های عمومی مانند تعهد و تخصص باید به برنامه‌ریزی در حوزه دفاعی بپردازد.
 
نقوی حسینی گفت: وزارت دفاع، پشتیبان نیروهای مسلح در بحث‌های تجهیزاتی، تسلیحاتی و خدماتی است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس برنامه‌های اعلامی به وزیر معرفی شده رای خواهند داد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان بر این نکته تاکید کرد که تقویت و نوسازی صنایع دفاعی باید مورد توجه وزیر دفاع آینده باشد.
 
روز گذشته سردار دهقان اعلام کرد که فرد دیگری از بدنه وزارت دفاع به عنوان وزیر دفاع در دولت دوازدهم به مجلس معرفی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار