بیات خبر داد؛

برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده شهدا و ایثارگران

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 02August 2017
برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده شهدا و ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «حسینعلی بیات» مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر گفت: این مسابقات در گروه های مختلف شامل ایثارگران، دانشجویان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر، همسران و فرزندان با حضور 720 نفر طی 2 مرحله در مشهد مقدس در آستانه برگزاری است.

وی اظهار داشت: مسابقات برادران از تاریخ 26 الی 29 مردادماه با حضور 320 نفر و مسابقات خواهران از تاریخ 30 مرداد الی 2 شهریور ماه با حضور 400  نفر برگزار می شود.

مدیرکل هنری بنیاد خاطرنشان کرد: داوران این مسابقات از ایثارگران هستند و همچنین طراحی سوالات آزمون کتبی نیز توسط متخصصین قرآنی جامعه هدف صورت گرفته است.

بیات با اشاره به حضور مسئولین بنیاد در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: از سازمان های قرآنی و اهالی رسانه جهت حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه دعوت می شود تا شاهد برگزاری مراسمی شایسته نام بنیاد شهید و امور ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها