سردار زمانی‌ پژوه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تحقیقات صنعتی نیروی دریایی سپاه در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد

فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه گفت: تحقیقات صنعتی که در نیروی دریایی سپاه به نتیجه می‌رسند و بومی‌سازی می‌شوند، با هدف توسعه فرهنگ و اقتصاد دریا در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۵۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ - 02August 2017
تحقیقات صنعتی نیروی دریایی سپاه در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد
دریادار دوم پاسدار «حسینعلی زمانی پژوه» فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی در بندر انزلی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه در حوزه صنایع دریایی از گذشته فعالیت داشته و روی برخی پروژه‌ها کار کرده است؛ این فعالیت‌ها توسط شهید جولایی در حوزه عملیات‌های آبی - خاکی شروع شد و تا به امروز توسعه پیدا کرده است.
 
وی بیان داشت: بخشی از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در این نمایشگاه ارائه شده است.

سردار زمانی پژوه عنوان کرد: تحقیقات صنعتی که در نیروی دریایی سپاه به نتیجه می‌رسند و بومی سازی می‌شوند، در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرند و بدین ترتیب توسعه‌ای در فرهنگ و تکنیک دریا و چرخه اقتصاد دریا ایجاد می‌شود.

فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه گفت: در حوزه نظامی ارتباط ما با صنعت دریایی کشور دائمی است و دوستان ما اعم از افرادی که در صحنه عملیاتی هستند و دیگر افرادی که در عرصه مدل‌سازی فعالیت دارند، ایده‌های خود را جهت ارتقای صنعت دریایی به نهادهای ذیربط منتقل می‌کنند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار