معاون بسیج دانشجویی خراسان‌ رضوی مطرح کرد؛

تاسیس «مرکز رشد» در سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌ رضوی

صادق حسنی‌مقدم گفت: مرکز رشد را در سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌ رضوی تاسیس می‌کنیم تا در زمینه تبدیل ایده به ثروت فعالیت کنیم.
کد خبر: ۲۵۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ - 02August 2017
تاسیس «مرکز رشد» در سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی در سال ۹۶به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، صادق حسنی‌مقدم معاون علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی خراسان‌ رضوی اظهار داشت: در بسیج علمی دانشجویی سه رویکرد پیگیری می‌شود، رویکرد نخست، مطالبه‌گری تخصصی در ورود دانشجویان به موضوعات صنعت، بانکداری، کشاورزی و موضوعات روز است.

وی تصریح کرد: در این حوزه به موضع تصمیم‌سازی برای مسئولان ورود پیدا می‌کنیم و مشکلات را در حوزه‌های مختلف شناسایی و به مسئولان انتقال داده و مطالبه‌گری داریم. برای مثال جلسه‌ای را به‌صورت پرسش و پاسخ با رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌ رضوی برگزار کردیم.

معاون علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی خراسان‌ رضوی گفت: رویکرد دوم موضوعات آموزشی و توانمندسازی است که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای استان منعقد کرده‌ایم تا دوره‌هایی را توسط بسیجیان برگزار کنیم.

حسنی‌مقدم اظهار داشت: رویکرد سوم حوزه پژوهشی است که در آن با استفاده از موضوعات پایان‌نامه‌ای به مشکلات مختلف از جمله مسائل موجود در صنعت را بررسی می‌کنیم. در حوزه نانو نیز بسیج دانشجویی فعالیت دارد و پژوهشکده ترویج و توسعه نانو فعالیت می‌کند که این پژوهشکده در اصل 96 در بین 84 نهاد ترویجی در این حوزه در کشور رتبه دوم را کسب کرد.

وی بیان کرد: در حوزه پژوهشی نیز به عنوان یک واسط عمل می‌کنیم به‌طوری که طرح‌های پژوهشی را به بسیج علمی- پژوهشی استان برای حمایت منتقل می‌کنیم. در سال 96 تاسیس مرکز رشد را در سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی خواهیم داشت تا در زمینه تبدیل ایده به ثروت نیز فعالیت کنیم.

معاون علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی با بیان این که از اولویت‌های ما برنامه‌های اقتصاد مقاوتی نیز است، گفت: در رشته مهندسی نیز با همکاری سپاه و معرفی موضوعات پایان‌نامه‌ای برای کسر خدمت سربازی نیز فعایت داریم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها