سردار اشتری:

پیام شهدا تبعیت از رهبری و حفاظت از مرزهاست

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه پاسداری از مبانی دینی و ارزشی، حفاظت از مرزها و تبعیت از رهبری پیام شهدا به ماست، بر توجه به پیام شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ - 02August 2017
پیام شهدا تبعیت از رهبری و حفاظت از مرزهاست
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید آرمش با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: فرزند برومند شما در مدت کوتاهی که در ناجا خدمت کرد منشا خیر و برکات زیادی بود و در پاسداری از امنیت و سربلندی کشور عزیزمان در مصاف با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: ان‌شاالله ما بتوانیم راه این شهیدان بزرگوار را ادامه دهیم که این مسئولیت مورد رضایت خداوند است، ناجا به شهدای عزیز و خانواده‌های معظم و صبور آنها افتخار می‌کند.

سردار اشتری گفت: امیدواریم بتوانیم کاری کنیم که اهداف بزرگ و پیامی که شهدا داشتند و آن پاسداری از مبانی دینی و ارزشی، حفاظت مرزها و تبعیت و پیروی از فرماندهی معظم کل قوا است را با صلابت ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: این رشادت، ایثارگری شهدا و جانبازان عزیز و خانواده‌های آن‌ها است که ما امروز از امنیت شایسته و قابل قبولی برخوردار هستیم.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی هر کاری که بتواند در مسیر خدمت به خانواده معظم شهدا انجام دهد را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.

وی دیدار جمعی از خانواده‌های عزیز شهدای ناجا با مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان را توفیقی بزرگ برشمرد و گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در برنامه‌های بعدی با حضور خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی توفیق زیارت رهبر فرزانه انقلاب را داشته باشیم.

در این دیدار پدر شهید آرمش از تلاش و توجه فرمانده ناجا و فرمانده انتظامی خراسان رضوی و همچنین پیگیری‌های معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و تسبیح فیروزه متبرک کربلا را به عنوان هدیه به فرمانده ناجا تقدیم کرد.

مادر شهید آرمش نیز با تشکر از لطف و عنایت فرمانده ناجا نسبت به شهید آرمش گفت: من به عنوان مادر یک شهید دعاگوی‌تان هستم و امیدوارم اجرتان با سیدالشهدا (ع)، حضرت امام رضا (ع) و جواد عزیزش باشد.

فرمانده ناجا در این دیدار از همسر، پدر، مادر و دو برادر شهید آرمش دلجویی کرد.

شهید ستوان یکم «جواد آرمش» با مدرک کارشناسی در سال 1386 به استخدام ناجا در آمد و در دهم دی ماه 1395 در هنگ مرزی تایباد در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها