روزشمار دفاع مقدس (11 مرداد سال 61)؛

تشییع پیکر مطهر شهدا در کرمان و جیرفت

پیکرهای پاک و مطهر دو تن از فرزندان اسلام طی مراسم با شکوهی با شرکت یکپارچه مردم متعهد کرمان از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا مسجد جامع تشییع شد.
کد خبر: ۲۵۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 02August 2017

تشییع پیکر مطهر شهدا در کرمان وجیرفتبه گزارش دفاع پرس از کرمان، رویدادهای دفاع مقدس استان کرمان در روز 11 مرداد سال 1361 و 1363 را که در تاریخ دفاع مقدس این استان ثبت شده است، با هم مرور می‌کنیم.

11 مرداد سال 61

تشییع پیکر مطهر 3 شهید در کرمان و جیرفت

پیکرهای پاک دو تن از فرزندان اسلام «علی‌اصغر مولائی» و «ابوالقاسم مباشرازاده» طی مراسم با شکوهی و با شرکت یکپارچه مردم متعهد کرمان، روحانیون، برادران پاسدار و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان و خانواده شهدا از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا مسجد جامع تشییع و شرکت‌کنندگان با دادن شعارهای انقلابی ضمن تجلیل از فداکاری‌ها و جانبازی‌های فرزندان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل آمادگی خود را برای حضور در جبهه‌ها و تداوم راه گلگون‌کفنان انقلاب اسلامی اعلام داشتند و سپس پیکرهای پاک شهدا به مزار شهدای کرمان انتقال یافت و به خاک سپرده شد.

همچنین صبح امروز پیکر پاک پاسداران اسلام و قرآن شهید «احمد شاهرخی» از مقابل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جیرفت از سوی مردم شهیدپرور این شهر تا مقابل بسیج سپاه تشییع شد و یکی از برادران روحانی پیرامون مقام شهید سخن گفت و سپس پیکر مطهر شهید به زادگاهش بخش سادوئیه انتقال یافت.

11 مرداد سال 1363

تشییع پیکر پاک و مطهر سرباز شهید اسلام «غلامرضا حبیبی»

روز گذشته طی مراسمی پیکر پاک و مطهر سرباز شهید اسلام «غلامرضا حبیبی» که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمده است از مقابل بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زرند تا محل روابط عمومی سپاه بر دوش امت حزب‌الله این شهرستان تشییع شد و آن گاه پیکر مطهر شهید به روستای «ده شیخ سربنان» انتقال و در جایگاه ابدیش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار