توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

تجلیل از دختران شهید «علی پودینه» به مناسبت روز «دختر»

به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان جشن روز دختر در منزل شهید مدافع وطن «علی پودینه» برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ - 02August 2017
مراسم روز دختر در منزل شهید مدافع وطن«علی پودینه»

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، سردار «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل شهید مدافع وطن «علی پودینه» روز دختر را به دختران این شهید والامقام تبریک گفت.

سردار کوهکن ضمن تقدیم کیک و هدیه به 3 دختر شهید پودینه، از صبر و شکیبایی همسر وی نیز قدردانی کرد.

همسر شهید پودینه از حال و هوای دختران خود به خبرنگار دفاع پرس گفت: پریا ٦سال دارد و دائم می‌گوید: «پدر من را زیرخاک نگذارید، روی بابای من خاک نریزید...» او بیشتر از همه ما عذاب می‌کشد. پرنیا هم ۴‌ سال دارد و دائم چادر نمازش را می‌پوشد و سجاده پهن می‌کند، چون می‌داند پدرش از این کار او خوشحال می‌شد و مدام می‌گوید: «بابا باید بیاید و برای من هدیه بیاورد.» پری‌ماه هم که یک‌سال بیشتر ندارد و فعلاً نمی‌داند که چه بر سر ما آمده است.

وی در ادامه افزود: من افتخار می‌کنم که همسرم با این همه افتخار، عزت و آبرو زیر خاک رفت. شوهر من همیشه آرزوی شهادت داشت و می‌گفت: «شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود.»، الان حسرت من این است که ‌ای کاش یک پسر هم از شوهرم داشتم که آن را هم در راه خدا، اسلام و ایران می‌دادم.

خاطرنشان می‌شود، ستوان سوم «علی پودینه» متولد «زابل»، متأهل و دارای سه فرزند است. وی اردیبهشت‌ماه سال جاری در منطقه مرزی «میرجاوه» استان سیستان وبلوچستان، حین تعویض شیفت بین میل مرزی ۹۹ و ۱۰۰ در کمین تروریست‌های تکفیری گرفتار شده و به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار