حجت الاسلام محمدحسنی:

«توکل بر خدا» رمز عبور از سختی‌هاست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: «توکل بر خدا» رمز عبور از سختی‌هاست و باید با بهره‌گیری از آن مشکلات پیش رو را حل کرد.
کد خبر: ۲۵۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ - 02August 2017
«توکل بر خدا» رمز عبور از سختی‌هاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) گفت: توکل بر خدا رمز عبور از سختی‌هاست و باید با بهره‌گیری از آن مشکلات پیش رو را حل کنیم و کشوری امن و آزاد را با اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) بسازیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تقسیم‌بندی انسان‌ها بر اساس تقوا، افزود: کسانی که واجبات و مستحبات را انجام می‌‌دهند و از کار حرام و حتی مکروه دوری می‌کنند و به گناه فکر نمی‌کنند و نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند که به آن‌ها معصوم گفته می‌شود.

وی گفت: دسته دوم کسانی هستند که معصوم نیستند اما همانند معصومین رفتار می‌کنند، یعنی واجبات را انجام می‌دهند و گناه نمی‌کنند و دسته سوم کسانی هستند که آلوده به گناه هستند و از واجبات و مستحبات دوری می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: دسته چهارم افرادی هستند که به واجبات عمل می‌کنند، اما اعمال حرام و مکروه انجام می‌دهند.

حجت الاسلام محمد حسنی همچنین با بیان این که خدا ناظر بر اعمال و رفتار ماست، گفت: اگر انسان باور داشته باشد که خداوند در همه لحظات مراقب او است هیچگاه دچار خطا و لغزش نمی‌شود و عمل گناه انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار