سردار اشتری:

رضايت رهبر معظم انقلاب بالاترين بركت و افتخار پليس است/ تماس سالیانه 30 میلیون نفر با فوریت‌های پلیسی

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران در نشست فرماندهان عالی رتبه ناجا در مشهد رضايت رهبر معظم انقلاب را بالاترين بركت و افتخار پليس دانست.
کد خبر: ۲۵۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ - 02August 2017
رضايت رهبر معظم انقلاب بالاترين بركت و افتخار پليس است/ تماس 30 میلیون نفر با فوریت‌های پلیسی در سال
به گزارش گروه اجتماعی دفاع مقدس، سردار «حسين اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جمع فرماندهان و معاونان عالی رتبه ناجا با تبريک دهه كرامت اظهار داشت: اين دهه با ميلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) و ميلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شروع و خاتمه می‌يابد و نامگذاری اين دهه به عنوان دهه كرامت زيبايی و ارزش و اعتبار خاصی دارد.

فرمانده ناجا افزود: آقا علی ابن موسی الرضا (ع) ناظر بر اعمال و رفتار ماست و ان‌شاءالله به عزت اين روزها كه متعلق به امام رضا (ع) است عيدی خود را با خرسندی اين امام همام بگيريم.

وی حضور فرماندهان و معاونان عالی رتبه ناجا و خانواده‌های گرامی آنها در مشهد را توفيق بزرگی دانست و گفت: شما به اين قطعه از خاک بهشت دعوت شده‌ايد و توفيق داريد به زيارت حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شويد كه لازم است از زحمات نيروی انسانی ناجا، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و بنياد تعاون نيروی انتظامی كه مقدمات اين اردوی خانوادگی را فراهم كرده‌اند، تشكر داشته باشم.

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران به برگزاری اردوهای خانوادگی در مشهد مقدس و دوره‌های بصيرت در شهر مقدس قم اشاره كرد و گفت: هدف اين مراسم عرض ارادت به حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و همچنين ارتقای روحيه دينی، ارزشی و باورهايی كه پای‌بند به آن هستيم، است و اميدواريم در اين همجواری‌ها، از نور معنويت بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) و خواهر گرامی‌شان در قم فيض و بهره لازم را ببريم.

سردار اشتری در بخش ديگری از اظهارات خود به نقش بی‌بديل خانواده در پيشبرد اهداف عالی و مقدس نيروی انتظامی خاطرنشان کرد: شكل‌گيری خانواده سازمانی با هويت دينی و اسلامی يكی از اهدافی است كه در اين اردوهای خانوادگی دنبال می‌شود و آنچه مورد تاكيد است اين كه فرماندهان عزيز بايد برای خانواده خود وقت كافی بگذارند تا بتوانند از پشتيبانی قوی و مستحكم حمايت‌های خانواده برای انجام صحيح و درست ماموريت‌های خود برخوردار شوند.

وی همچنين به آسيب‌های اجتماعی و به خصوص تهديدات فضای مجازی در جامعه امروز كه همه آحاد جامعه را تهديد می‌كند اشاره كرد و افزود: با توجه به سبک زندگی اسلامی، ايجاد روحيه ايمانی و معنوی و ارزشی می‌توانيم از گزند اين آسيب‌ها نيز در امان باشيم.

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران در بخش ديگر سخنان خود به تنوع و وظايف متعدد نيروی انتظامی در تكليف و مسئوليت خطيری كه بر دوش دارد پرداخت و گفت: کارکنان ناجا به بركت خون شهدا، هدايت‌های رهبری، انسجام خدمت، روحيه بالا و آمادگی كامل، ماموريت‌های محوله و وظايف قانونی و تكليف خود را با موفقيت انجام می‌دهند و خوشبختانه اين موضوع در عملكرد درخشان پليس نمايان است. مقابله جدی و قاطعانه با گروه‌های معاند، اشرار ضد انقلاب و تكفيرها و سلفی‌ها كه سعی داشتند از مرزهای كشور وارد ايران اسلامی شوند و اكثريت به اتفاق آنها نتوانستند به هدف خود برسند و ناكام شدند از جمله عملکردهای موفق ناجا است.

وی خاطر نشان كرد: همه دستگاه‌ها و سازمان‌های ذيربط در توليد و برقراری نظم و امنيت در كشور عزيزمان دخيل هستند اما نيروی انتظامی مسئوليت مهم و خطير و سنگين‌تری بر عهده دارد كه در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فضای مجازی و... در ارتباط مستقيم با مردم است.

سردار حسين اشتری بیان داشت: ساليانه بيش از 30 ميليون تماس تلفنی با فوريت‌های پليسی در كشور برقرار می‌شود كه 60 درصد اين تماس‌ها عملياتی و منجر به اجرای ماموريت می‌شود.

وی تاكيد كرد: امروزه افتخار می‌كنيم وظيفه‌ای داريم كه در راستای امنيت و آرامش و انضباط در جامعه گسترده است و تاثير گذاری خاصی بر جامعه دارد.

سردار اشتری به نمودهای عينی فعاليت‌های  موفقيت آميز پليس پرداخت و گفت: اجرای طرح‌های ويژه نوروزی، ماموريت سنگين ناجا در برگزاری دو انتخابات با شكوه كه با وجود تهديدهای داخلی و خارجی به يک حماسه مردمی و مشاركت آگاهانه در نظم و امنيت كامل تبديل شد، برگزاری موفق مراسم اربعين حسينی در سال گذشته از سه مرز زمينی با اعزام حدود دو و نيم ميليون زائر به عتبات عاليات و آمادگی برای برگزاری اين مراسم بزرگ در سال جاری از جمله اين فعاليت‌های شاخص بودند.

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران ادامه داد: از ديگر عملكرد موفق ناجا مهار عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمينی (ره) بود که خوشبختانه با اقدام بموقع و هوشياری ماموران نيروی انتظامی در حرم مطهر امام خمينی (ره) با به هلاكت رسيدن 6 تروريست قبل از هرگونه اقدامی به يک معجزه تبديل شد و رهبر معظم انقلاب از اين بابت به ناجا خداقوت گفتند و همچنين برقراری نظم و امنيت شايسته در ديگر مراسم مانند شب‌های قدر، برگزاری نماز عيد فطر و... بوده و امروز رضايت رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاترين بركت و افتخار پليس است.

سردار اشتری ابراز اميدواری كرد: به پشتوانه عزت و بركت خون شهدا و رضايت فرمانده معظم كل قوا با لطف و عنايت حضرت امام رضا (ع) خدمات موثر، شايسته و قابل قبولی را ارائه دهیم و در خدمتگزاری خود در انجام ماموريت‌های محوله و وظايف و مسئوليت‌های خطيری كه بر عهده داریم موفق و سربلند باشیم.
 
 در ابتدای اين مراسم، سردار زارعی معاون نيروی انسانی ناجا ضمن تبريک دهه كرامت به رئيس سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی و رئيس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا و فرماندهان عالی رتبه نيروی انتظامی كشور، گزارشی از خدمات اين معاونت به كاركنان خدوم و زحمتكش نيروی انتظامی ارائه كرد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار