توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی فرماندهان و پژوهشگران دفاع مقدس در اردبیل

نشست هم‌‌اندیشی فرماندهان، نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس در شورای برنامه‌ریزی دایرةالمعارف دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ - 02August 2017
برگزاری نشست هم‌اندیشی فرماندهان و پژوهشگران دفاع مقدس در اردبیلبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، نشست هم‌‌اندیشی فرماندهان، نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس در شورای برنامه‌ریزی دائره‌المعارف دفاع مقدس استان اردبیل بعد از ظهر امروز چهارشنبه 11 مردادماه در سالن جلسات شهید مهدی باکری فرمانداری اردبیل برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با ارایه گزارشی مختصر از فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، همکاری های مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه شخص استاندار اردبیل و فرمانداران شهرستان ها را در اجرای این برنامه ها سازنده و کارساز عنوان کرد و گفت: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان دوشادوش مسئولین استانی از این فعالیت ها حمایت کرده‌اند.
 
واحد با تأکید بر اینکه کار تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان، سوژه یابی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و تدوین نقش شهرستان ها در دفاع مقدس کاری علمی و مستلزم دقت فراوان است گفت: ما در پیشبرد این پروژه ها وقفه نخواهیم داشت و سعی خواهیم کرد کار با نظارت کارشناسان امر و در وقت مقرر به سرانجام برسد.
 
در ادامه این جلسه سردار سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی اکبری» از فرماندهان دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه استان اردبیل دارای کارنامه درخشانی در دفاع مقدس است گفت: این کارنامه درخشان دارای سوژه ها و مداخل فراوانی است که می توانند در مرکز فرهنگی و دایره‌المعارف دفاع مقدس به ظهور و بروز برسند.
 
در ادامه این نشست صمیمی آقایان «زکی‌الله خوشبخت»، «امیدعلی رعنایی»، «صادق پام»، «جواد صبور»، «اسماعیل علی‌اکبری» و «میرزاعلی برمکی» به بیان دیدگاه های خود پرداخته و در خصوص موارد مطروحه به اظهار نظر پرداختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار