سومین دوره «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» برگزار می‌شود

رییس سازمان بسیج رسانه کردستان از برگزاری سومین دوره «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» در این استان خبر داد و گفت: علاقمندان تا آبان‌‌ماه امسال فرصت ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره را دارند.
کد خبر: ۲۵۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ - 02August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «اصغر عبدی‌فر»، رییس سازمان بسیج رسانه کردستان امروز (چهارشنبه) در نشستی با خبرنگاران استان که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد گفت: امسال سعی می‌کنیم سومین دوره «جشنواره رسانه‌ای ابوذر» را باکیفیت‌تر از دوره‌های گذشته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هیئت داوران این دوره از جشنواره را افراد بومی استان تشکیل می دهند، عنوان کرد: آثار برتر برگزیدگان این دوره از جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش های خبر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، مصاحبه، خبر و عکس خبری برگزار می‌شود، اظهارداشت: رساندن تراز رسانه ها به تراز انقلاب، کمک به پیشبرد اهداف نظام و ایجاد جنب و جوش در رسانه ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

رییس سازمان بسیج رسانه کردستان ادامه داد: شعار سال(اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)، تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، مبارزه با قاچاق کالا، بصیرت افزایی و دشمن شناسی، جنگ نرم، ترویح روحیه دشمن ستیزی و مبارزه با تروریسم از جمله محورها و موضوعات این جشنواره است.

عبدی فر از دیگر محورهای این جشنواره را شامل رسانه ها وامنیت پایدار و نقش مردم در آن، سبک زندگی، نقش ماهواره و شبکه های مجازی در ترویج سبک زندگی غربی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، امربه معروف ونهی از منکر وایثار و شهادت ذکر کرد.

وی عنوان کرد: آثار منتشر شده دربازه زمانی آبان ماه سال گذشته تا پایان آبان ماه امسال مورد پذیریش قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر فرد تنها در دو بخش می تواند شرکت کند، اظهارداشت: امسال علاوه بر نفرات برگزیده در هر بخش از رسانه هایی که بیشترین اثر را ارسال کردند هم تجلیل به عمل می آید.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها