مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد؛

اتمام عملیات خاکبرداری محل احداث ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: عملیات خاکبرداری محل احداث ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی با کمک دستگاه‌های اجرایی استان به میزان 3400 مترمکعب به اتمام رسید.
کد خبر: ۲۵۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 03August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» اظهار داشت: در مرحله اول عملیات خاکبرداری و انتقال خاک محل ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس میزان 2000 متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته بود که در مرحله دوم که روز گذشته به اتمام رسید میزان 1400 مترمکعب خاکبرداری با همکاری شهرداری بجنورد، کارخانه پتروشیمی خراسان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد.

امیری با تشکر از همکاری دستگاه‌های استانی در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: تا کنون حدود 230 میلیون تومان از منابع استانی و کمک‌های دستگاه های اجرایی استان برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس هزینه شده است.

وی در انتها افزود: ادامه ساخت ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که در بهترین نقطه شهری جانمایی شده است با اعتبار 6 میلیارد تومانی مصوب شده در شورای برنامه‌ریزی استان و 2 میلیارد اعتبار از جانب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی چهار سال به اتمام می‌رسد.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار