در آستانه روز خبرنگار برگزار شد؛

ادای احترام خبرنگاران همدانی به مقام شامخ شهیدان

در آستانه هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران همدانی با حضور در گلزار شهدای باغ بهشت همدان با آرمان‌های شهدای ولامقام تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۲۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 03August 2017

ادای احترام خبرنگاران همدانی به مقام شامخ شهیدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه به همراه معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استان همدان صبح امروز پنج‌شنبه با حضور در گلزار شهدای این شهر و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم نمایندگان اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن قرائت فاتحه بر روح مطهر سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، با مقام شامخ این شهدا تجدید میثاق کردند.
 
در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای رسانه و شهید «محمود صارمی» اظهار داشت: امروز بهانه‌ای برای تجلیل و تکریم از همه کسانی است که در عرصه خبر و خبرنگاری توانسته‌اند مردم را نسبت به مسائل و موضوعات جامعه آشنا و پل ارتباطی میان مردم و مسئولین را ایجاد کنند.
 
محمدابراهیم الهی‌تبار در ادامه افزود: امروز این توفیق را داشتیم که در گلزار شهدا حاضر شده و به مقام والای همه شهیدان، خصوصا شهدای رسانه ادای احترام کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه رسالتی که خبرنگاران دارند رسالتی بسیار سنگین است یادآور شد: خبرنگاران شهید جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا بتوانند عزت، عظمت، دلاورمردی‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار و از خودگذشتگی‌های فرزندان و رزمندگان این مرز و بوم را در تاریخ ثبت کرده و به نسل‌های آینده منتقل کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خاطرنشان کرد: امروز اگر ما از فرهنگ دفاع مقدس صحبت می‌کنیم و اگر با افتخار از تاریخ جنگ یاد می‌کنیم به همت تلاش خبرنگارانی بود که حماسه‌های بزرگ دلیرمردان ایران اسلامی را در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی ثبت و ضبط کردند.
 
الهی تبار در پایان گفت: امیدواریم همان‌گونه که شهدا با نثار جان و خون خود عزت و عظمت را به ما هدیه دادند ما هم بتوانیم با حفظ این ارزش‌ها، ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و این حماسه پر افتخار آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
 
به گزارش دفاع پرس، استان همدان 8 هزار شهید، 17 هزار جانباز و یک‌هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار