اعضاء باند خریداران خودروهای میلیاردی قاچاق در اصفهان دستگیر شدند

با تلاش ماموران پلیس استان اصفهان باند پنج نفره متخلفان و خریداران خودروهای گران قیمت میلیاردی قاچاق در اصفهان منهدم و متلاشی شد.
کد خبر: ۲۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ - 13August 2014

اعضاء باند خریداران خودروهای میلیاردی قاچاق در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس " ، سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت : ماموران پلیس استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیر قانونی اعضاء یک باند خریداران خودروهای گران قیمت قاچاق ،موضوع را تحت پیگرد و بررسی قرار دادند .


آقاخانی  تصریح کرد: فعالیت اعضاء این باند به گونه ای بود که این افراد خودروها را بصورت غیر قانونی و قاچاق از مناطق و کشورهای حوزه خلیج فارس خریداری و به بهانه عبور ازداخل کشور و انتقال به کشورهای مقصد، آنها را با پوشش اسناد و مدارک جعلی در داخل کشور دپو می کردند.


رئیس پلیس استان اصفهان با اشاره به اجرای عملیات ویژه برای شناسایی این باند عنوان داشت: نهایتا با پیگیری و تلاش ماموران انتظامی اعضاء پنج نفره این باند شناسایی و دستگیر شدند که از این افراد تعداد 24 دستگاه خودروهای خارجی گران قیمت قاچاق که هر کدام بین یک میلیارد تا یک میلیارد و 700 میلیون تومان ارزش داشت، کشف و توقیف شد .


 آقاخانی با بیان اینکه مقصد این خودروها آسیا میانه بود، افزود: این افراد بصورت ماهرانه و با مدارک جعلی و متقلبانه قصد داشتند با انتقال خودروها به داخل کشور آنها را شماره گذاری و به قیمت های کلان به فروش برسانند که با تلاش و هوشمندی بموقع ماموران پلیس قبل ازعملی کردن این کار شناسایی و در چند استان کشور از جمله اصفهان دستگیر شدند .


فرمانده انتظامی استان اصفهان با توصیه به هموطنان در خصوص معامله و خرید و فروش این گونه خودروها ، خاطر نشان کرد: قبل از هر گونه معامله از واقعی بودن اصالت اسناد مربوطه از مراجع ذی صلاح از جمله پلیس اطمینان و سپس نسبت به خرید خودرو اقدام نمایید .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها